آرشیو مهر ماه 1400

چاپ پيكسل / چاپ روي اجسام

دستگاه پيكسل زن و پيكسل خام

يكي از ساده ترين و ارزانترين و كوچك ترين دستگاه هاي خانواده سابليميشن مدل دستگاه پيكسل زن مي باشد كه وظيفه ي آن همان طور كه از نامش پيداست چاپ بر روي پيكسل و يا بچ سينه مي باشد.
اقتصادي ترين روش ايجاد درآمد از طريق چاپ  در منزل و در اوقات بيكاري خود با كمترين هزينه درامد زايي داشته باشيد و يا شغلي نداريد و با سرمايه اندك مي خواهيد كاري شروع كنيد شديدا اينخريد دستگاه پيكسل زن  را به شما پيشنهاد مي كنيم چون تمام مزيت هاي مدنظر شما را دارد. كاركرد با دستگاه پيكسل زن براي هر سن و تخصصي ممكن است و كاملا بي خطر مي باشد.
اگر تازه مي خوايد كسب و كار پيكسلي خودتون رو راه بندازيد بهترين گزينه پيكسل زن دستي هست كه با قيمت مناسبي كه داره مي تونه شما را در ابتداي اين راه كمك كند كافي است فقط مواد خام را همراه با كاغذ برش خورده در داخل دستگاه قرار دهيد و با فشار دست آن ها را به هم منتاژ كنيد و پيكسل هاتونو بسازيد.

 دستگاه پيكسل زن و پيكسل خام

وسايل مورد نياز براي چاپ پيكسل:
دستگاه پيكسل زن
كاتر پيكسل
قالب پيكسل
پرينتر جوهرافشان
كاغذ

پيكسل خام(پيكسل خام سوزني/پيكسل خام مگنتي/پيكسل خام دسته كليدي)

كاتر پيكسل: كاتر پيكسل براي برش راحتر كاغذ مي باشد كه سرعت بريدن كاغذ شما را تا ۱۰ برابر بيشتر مي كند هم چنين كيفيت كار خود را بالاتر ببريد و لبه هاي حاصل از كار با قيچي را از بين ببريد شما كافي است تا برگه را در اين كاتر قرار دهيد تا كاغذ گرد شده مناسب براي قرار گرفتن در دستگاه پيكسل زن را  با يك حركت دست به شما بدهددونوع كاتر داريم كاتر ايراني و چيني كه كاتر ايراني در نوين گرافيك استفاده ميشود و سرعت بالايي دارد.
قالب پيكسل: جنس قالب پيكسل فلزي بوده و براي تمامي دستگاههاي پيكسل زن انواع قالب براي توليد سايز هاي مختلف پيكسل وجود دارد كه با خريد دستگاه پيكسل زن قالب سايز 44كه بسيار پرطرفدار است روي آن نصب است.


در صورتي كه به آگاهي بيشتري براي خريد احتياج داريد اينجا را كليك كنيد.


نوين گرافيك  smileyمتخصص در زمينه توليدوفروش انواع پيكسل و مواد اوليه پيكسل /دستگله پيكسل زن مي باشدو بهترين كيفيت و كمترين هزينه را براي شما در انواع پيكسل از قبيل پيكسل سوزني،  پيكسل مگنت، پيكسل جا كليدي، پيكسل هولوگرامي و غيره  به ارغمان آورده است.براي ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگيريديا در واتساپ پيام بگذاريد.

چاپ روي كلاه

چاپ روي كلاه ازهداياي تبليغاتي محبوب در شركت نوين گرافيك كه با توجه به كاربردهايي كه امروزه در صنعت مد و زيبايي و ورزش و حتي سلامتي دارد، چاپ كلاه تبليغاتي مي باشد.همانند ساير هداياي تبليغاتي كلاه تبليغاتي نيز داراي انواع مختلف بوده و از مواد مختلف براي توليد آن استفاده مي شود. اين نوع كلاه ها معمولاه همراه با تيشرت تبليغاتي ارائه مي شوند.  فروش بيش از 50 مدل كلاه تبليغاتي در شركت تبليغاتي نوين گرافيك چاپ كلاه پارچه اي ، چاپ كلاه پلاستيكي ،چاپ كلاه فوم ،چاپ كلاه هاي كتان و كاغذي با بهترين قيمت به شما ارائه ميشود.

چاپ لوگو روي كلاه
چاپ كلاه تبليغاتي كتان:
 از كاربردي ترين و با كيفيت ترين كلاه هاي تبليغاتي، كلاه تبليغاتي كتان مي باشد. اين كلاه به دليل اينكه طول عمر بالايي دارد و در رده ي كلاه هاي مرغوب حساب مي شود,بند پشتي اين كلاه داراي سوراخ هايي مي باشد تا با توجه به سايز سر، بستن كلاه انجام شود.تا گردش هوا را راحت تر نموده و راحتي افراد را به همراه داشته باشد.


چاپ روي كلاه تبليغاتي پارچه اي و مخمل:كلاه تبليغاتي مخمل نيز از انواع كلاه هاي پارچه اي مي باشد. شما مي توانيد نام برند خود را روي اين كلاه  ها چاپ كنيد .


چاپ كلاه تبليغاتي پلاستيكي: اين كلاه ها جزو كلاههاي ارزان قيمت موجود در بازار به حساب مي آيند .  معمولا ازاين كلاه ها براي رويداد هايي كه در نمايشگاه ها و همايش ها برگزار مي شود استفاده مي شود.


از كلاه ها مي توان در زمينه تبليغات نيز استفاده كرد , از جمله هداياي تبليغاتي كه پر طرفدار نيز مي باشند كلاه هاي تبليغاتي هستند كه علاوه بر زيبايي به عنوان يك محافظ در برابر نور خورشيد و نيزبراي پوشاندن طاسي مو به عنوان يك عمل مي كنند از كلاه هاي تبليغاتي در پمپ بنزين ها , فست فود ها و…مورد استفاده قرار ميگيرد ,كلاه هاي تبليغاتي از نوع جنس و رنگ انواع مختلفي دارند  از لحاظ سني نيز محدود نمي باشند و جزء وسايل پر طرفدار در بين اقشار جامعه مي باشند ,  مي توان روي كلاه طرح و لوگوي مخصوص برند خود را چاپ كرد و در زمينه تبليغات از آن استفاده كرد براي ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگيريد يا در واتساپ پيام بگذاريد.

چاپ طرح دو نفره روي لباس

 چاپ روي تيشرت يكي از پرطرفدار ترين و جذاب ترين محصولات در زمينه چاپ روي اجسام است و همچنين هديه اي مناسب، جذاب و مقرون به صرفه مي باشد.


جنس انواع چاپ روي تيشرت:

چاپ تيشرت جودون /چاپ تيشرت اسپان/چاپ تيشرت ملانژ /
چاپ تيشرت زنانه/چاپ تيشرت بچه گانه /چاپ تيشرت پنيه اي/چاپ و توليد تيشرت فلامنت /
چاپ سويشرت كلاه دار/چاپ تيشرت ورزشي و...
چاپ نوين گرافيك داراي انواع بسيار گسترده اي از تي شرت هاي مردانه و تي شرت هاي زنانه در سايزها ،جنس ها و رنگ هاي متنوع مي باشد كه شما مي توانيد با سليقه خودتان طرح هاي مختلفي را بر روي تي شرت چاپ كنيد.
براي شروع كار كافي است متن يا عكسها خودتان را از طريق واتساپ 09904534705 ارسال كنيد.و تيشرت دلخواه خودتان را انتخاب نماييد، و سپس منتظر چاپ طرح خود بروي تيشرت باشيد.
 دستگاه چاپ سابليميشن:
يك دستگاه خاص با قابليت چاپ متفاوت به كمك انرژي حرارتي و فشار است. روش چاپ با اين دستگاه‌ها نسبت به روشهاي ديگر متفاوت است و كار آن بسيار آسان‌تر است. البته اساس كار اين دستگاه‌ها به شكلي است كه اپراتور بايد چند مرحله را انجام دهد تا سپس به كمك آن بتوانند يك يا چند پيراهن يا هر پارچه ديگري را به كمك آن چاپ كند. چاپ سابليميشن يك تكنيك چاپ رنگي خاص است كه به كمك آن طرح‌هاي ديجيتالي بر روي سطوح صاف مانند كاشي و سراميك و پارچه‌هاي صاف چاپ مي‌شوند. تفاوتي كه چاپ سابليميشن با ساير تكنيك‌ها دارد اين است كه از انرژي حرارتي، چسب سابليميشن و فشار براي انجام چاپ استفاده مي‌شود. شايد اگر ما عناويني مانند دستگاه چاپ حرارتي، دستگاه چاپ فشاري يا دستگاه چاپ تخت را هم براي اين دستگاه‌ها انتخاب كنيم چندان بد نباشد.

چاپ طرح دو نفره روي لباس
مشخصات چاپ تيشرت:
جنس  تيشرت اسپان وپنبه بوده و قابل شستشو مي باشد.

چاپ روي تيشرت با كيفيت و دقت بسيار بالا و با استفاده از دستگاه هاي پيشرفته و به‌روز انجام مي شود.

چاپ تيشرت برابر آب و شستشو كاملا مقاوم است و از بين نمي رود.
شركت چاپ و تبليغات نوين گرافيك خدمات چاپ عكس و آرم و لوگو را روي انواع تي شرت هاي بچه گانه و دخترانه و زنانه و مردانه انجام مي دهد.كيفيت چاپ عكس روي تيشرت هاي شركت نوين گرافيك بسيار بالا مي باشد و محدوديتي از لحاظ تعداد سفارش و تعداد رنگ طرح هاي ارسالي از طرف مشتريان وجود ندارد.تمامي تيشرت ها داراي سايز بندي هستند و مشتريان گرامي با انتخابسايز خود مي توانند تي شرت مدنظر خود را مطابق با سايز خود سفارش دهند.براي ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگيريد.يا در واتساپ پيام بگذاريد.

خريد پيكسل سوزني

پيكسل يك صفحه فلزي دايره اي شكل است كه طرح چاپ شده بر روي كاغذ و يك لايه طلق شفاف پلاستيكي بر روي آن پرس مي گردد . اين طلق براق علاوه بر زيبايي، مقاومت آن را در برابر پاره شدن ، گرد وخاك ,آب و … افزايش ميدهد . طرح و نشان هاي مختلف بر روي كاغذ معمولي پرينت ، سپس برش داده ميشود و بر روي يك صفحه فلزي با ابعاد مختلف قرار داده ميشود و سپس با دستگاه پيكسل زن ، بر روي هم فيكس مي گردد. پيكسل در ابعاد و اندازه هاي مختلف توليد مي گردد همچنين از چاپ روي پيكسل براي سنجاق سينه ونمايش لوگو بكار ميرود . بمنظور نصب پيكسل در محل هاي مختلف ، پشت آن داراي سنجاق يا آهنربا مي باشد . سنجاق براي نصب بر روي پارچه (لباس،كوسن ،كيف،پرده و ..)و چاپ پيكسل مگنتي  بر روي سطوح آهني (يخچال،پنجره،ويترين فلزي و …) بكار ميرود.

چاپ لوگو روي پيكسل
پيكسل سوزني داراي بيشترين استفاده در ميان ساير انواع پيكسل است.چاپ پيكسل سنجاقي همچون ديگر انواع پيكسل بر روي سطح دوار جلوي آن چاپ و توسط يك طلق شيشه اي پرس ميگردد.تفاوت آن در نوع اتصال پيكسل است كه توسط يك سوزن كه در پشت آن قرار دارد بر روي سطح پارچه مانند متصل مي گردد.چاپ پيكسل سوزني  جهت الصاق بر روي لباس و كيف و … است و مصارف آن براي تبليغات برند شما و استفاده هاي شخصي است اين مدل رايج ترين مدل پيكسل است.


چاپ پيكسل دسته كليدي از انواع مناسب چاپ پيكسل براي مصارف تبليغاتي است كه به پيكسل حالت كاربردي را مي بخشد.پيكسل جاكليدي يا جاسوئيچي اغلب براي تبليغات مورد استفاده قرار ميگيرد ولي تمايل به استفاده از آن بعنوان يك هديه خاص و يا يك مورد با كاربرد شخصي نيز وجود دارد. پيكسل سركليدي را ميتوانيد به عنوان يك هديه به مشتريان خود بدهيد . فرقي نميكند چه كسب و كاري داريد مشتري شما از دريافت يك پيكسل سركليدي زيبا بسيار خوشحال خواهد شد . مخصوصا اگر از طرح هاي عامه پسند در كنار تبليغات خود در آن استفاده كنيد .


مي خواهيد طرح دلخواه خود را بر روي پيكسل چاپ كنيد؟ همين الان با چاپ روي پيكسل نوين گرافيك 09904534705 تماس بگيريد يا در واتساپ پيام بگذاريد وبا كارشناسان مجرب ما در زمينه طراحي و چاپ مشاوره رايگان بگيريد.