آرشیو آبان ماه 1402

چاپ پيكسل / چاپ روي اجسام

لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت -چاپ لیوان فوری -چاپ لیوان سرامیکی-لیوان تبلیغاتی با چاپ لوگو-خرید و سفارش چاپ عکس روی لیوان

چاپ لیوان فوری :

لیوان تبلیغاتی جزئی از هدایای تبلغاتی به حساب می آید که یکی از محصولات پر طرفدار در بین هدایای تبلیغاتی محسوب میشود.
چاپ لیوان فوری

چاپ لیوان سرامیکی سفید:

یکی از پرفروش ترین لیوان های سرامیکی لیوان سفید می باشد .کیفیت چاپ روی لیوان سرامیکی سفید بسیار عالی می باشد و به هیچ عنوان به مرور زمان رنگ آن کم رنگ و یا پاک نمی شود.

چاپ لیوان حرارتی:

این لیوان ها به این صورت می باشد که در صورت ریختن آب داغ و یا چای داغ درون آن، طرح روی لیوان ظاهر می گردد. این ترفند گزینه بسیار مناسبی برای جلب توجه مشتری است. چاپ روی لیوان سرامیکی حرارتی در تهران را به ما بسپارید.

چاپ لیوان دسته وداخل رنگی:

چاپ لیوان دسته وداخل رنگی تبلیغاتی از جمله لیوان های بسیار پرطرفدار و محبوب حوزه تبلیغات است .چون به لحاظ چاپ محدودیت رنگ ندارد و امکان چاپ بی نظیر و با کیفیتی هم بر روی آن اعمال می شود

چاپ روی لیوان بخش بزرگی از خدمات نوین گرافیک را تشکیل می دهد. قیمت بسیار مناسب، ارزان و مقرون به صرفه و کیفیت عالی و تضمین شده ی چاپ ماگ از مزیت های لیوان تبلیغاتی است برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

چاپ پیکسل فوری- سفارش چاپ پیکسل تبلیغاتی ارزان-قیمت چاپ روی پیکسل 1402

چاپ پیکسل تبلیغاتی به عنوان بج سینه است که در بسیاری از سازمان‌ها و تشریفات کاربرد دارد.برای تشریفات و مجالس، جلسات رسمی و اداری سازمان، همایش و کنفرانس‌های عمومی و خصوصی، نمایشگاه‌ها، رویدادهای تخصصی و ... می‌توان پیکسل را برای پرسنل چاپ کرد تا مراجعین به آسانی بتوانند آنها را شناسایی و در صورت نیاز با آنها ارتباط بگیرند.

چاپ پیکسل

 عواملی که بر قیمت چاپ روی پیکسل تأثیر می‌گذارندمانند:اندازه و ابعاد پیکسل , تصویر که چاپ شود,تعداد پیکسل‌,طراحی ,زمان تحویل .

چاپ پیکسل مگنت با طرح دلخواه:

چاپ پیکسل مگنتی یکی از دلنشین ترین اکسسوری ها برای استفاده شخصی و یا برای هدیه دادن است.که به علت مگنت پشت آن برای سطوح فلزی مانند یخچال و...استفاده میشود.

چاپ پیکسل دسته کلیدی:

چاپ پیکسل یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی است که طرافداران خاص خود را دارد.انواع پیکسل جاکلیدی مانند :پیکسل جاکلیدی یکطرف چاپ ,پیکسل جاکلیدی دوطرفه ,پیکسل جاکلیدی دور رنگی (طلایی-نقره-سفید-مشکی )-پیکسل جاکلیدی پشت آینه ای در شرکت چاپ تبلیغات نوین گرافیک حتی بصورت پیکسل خام هم موجود میباشد.

درصورتی‌که شما هم نیاز به چاپ روی پیکسل تبلیغاتی و یا خدمات مشاوره در مورد نحوه انجام آن دارید لازم به توضیح است که شرکت چاپ و تبلیغات نوین گرافیک به‌عنوان یکی از مراجع معتبر در این حوزه، از بهترین تکنولوژی‌ها و دستگاه‌ها برای اجرای طرح روی انواع  پیکسل فوری و بج سینه استفاده می‌کند.یرای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذاریم .

پیکسل خام

 چاپ پیکسل از ساده‌ترین و ارزانترین محصولات تبلیغاتی است که می‌توان طرح اختصاصی بر روی آن چاپ کرد. با چاپ لوگو شرکت شما بر روی این محصول می‌توانید برای تبلیغات کسب و کار خود از آن استفاده کنید.پیکسل خام در انواع پیکسل خام سوزنی ,پیکسل خام جاکلیدی ,پیکسل خام دسته کلیدی دوطرفه ,پیکسل خام مگنتی و دیگر ملزومات چاپ پیکسل :دستگاه پیکسل زن -کاتر پیکسل -قالب پیکسل در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک موجود میباشد. برای ثبت سفارش و قیمت پیکسل خام  با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام - ایتا پیام بگذارید.

پیکسل خام

چاپ لیوان-چاپ لوگو روی لیوان

چاپ لیوان فوری:

چاپ روی لیوان و ماگ یکی از قسمت های پرطرفدار مانند چاپ پیکسل است.چاپ عکس روی لیوان سرامیکی یا چاپ لیوان فوری  یکی از انواع تکنولوژی های نو در زمینه چاپ اجسام می باشد که امروزه به عنوان هدیه تبلیغاتی و هدیه شخصی کاربرد زیادی دارد.

لیوان دانش آموز

چاپ لیوان سفید سرامیکی:

لیوان یا ماگ تبلیغاتی یکی از محصولات پر کاربرد در بین محصولات تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی می باشد. این محصول با توجه به نوع طرح درخواست مشتری قابلیت چاپ را دارداین لیوان ها و ماگ ها از جنس چینی سرامیکی با سطحی صاف و براق با قابلیت چاپ پذیری بسیار عالی و کاملا مناسب برای چاپ عکس بر روی لیوان سرامیکی میباشد. 

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

چاپ ماگ دسته و داخل رنگی از محصولات چاپ و تبلیغات نوین گرافیک می باشد. جذابیت و تنوع رنگی این محصول باب طبع سلیقه های مختلف می باشد.همچنین به جهت تنوع رنگی بالا امکان چاپ لوگوی محصول یا کسب و کار شما متناسب با رنگ دسته وجود دارد.

چاپ لیوان حرارتی با عکس اختصاصی:

ویژگی منحصر به فرد لیوان حرارتی یا لیوان جادویی این است که در حالت عادی رنگ لیوان مشکی است و هیچ طرحی بر روی آن معلوم نیست . اما بلافاصله بعد از ریختن مایع گرم ، رنگ لیوان تغییر میکند و طرحی که بر روی آن چاپ شده است قابل رویت می باشد .

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه درچاپ و تبلیغات نوین گرافیک با استفاده از مواد درجه یک صورت گرفته که باعث شده دوام و ماندگاری این محصول بسیار بالا باشد. برای ثبت سفارش چاپ لیوان فوری با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

چاپ پیکسل در تهران، قیمت پیکسل عمده

چاپ پیکسل فوری:

پیکسل ها عموما سه دسته هستند یا بصورت سنجاقی که پشت آنها سوزنی دارد جهت متصل کردن به سطوح مختلف، ازجمله لباس و یا اینکه مغناطیسی هستند که آهنربایی در پشت خود جهت متصل کردن به جاهایی همچون یخچال را دارندیا بصورت پیکسل دسته کلیدی میباشد.

چاپ پیکسل سوزنی:

چاپ پیکسل یکی از ابزارهای خلاقانه ای بوده که در کنار زیبایی، کاربرد فراوانی در ارسال پیام های مختلف داشته است.این محصول از ادغام یک یک بخش رویه و بخش زیره فلزی که اجزای پیکسل خام هستند تشکیل شده است.از چاپ پیکسل در اهداف مختلف تبلیغاتی، همایش ها، کلکسیون، هدیه و موارد مرتبط دیگر استفاده می شود.

چاپ پیکسل جاکلیدی:

اگر قصد تبلیغ برای شرکت یا سازمان خود را دارید پیکسل جاکلیدی را به شما پیشنهاد می کنیم. چاپ پیکسل جا کلیدی سبب می شود تا پیام های تبلیغاتی به خوبی به مشتری منتقل شود.چاپ پیکسل جاکلیدی در مدلهای مختلف در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک موجود میباشد مانند:چاپ جاکلیدی دوطرفهاپ جاکلیدی پشت آینه ای,چاپ جاکلیدی دور طلایی و نقره ای .

بج سینه

چاپ پیکسل مگنتی:

در این نوع از پیکسل اتصال از طریق مگنت ( آهن ربا ) روی سطوح فلزی انجام می گیرد. جنس رویه و زیره از فلز مقاوم بوده که یک آهن ربا در پشت آن قرار میگیرد.پیکسل آهنربایی به دونوع پیکسل مگنتی پنهان و پیکسل مگنتی واشری تقسیم میشود که از نظر کاربردی کار هر دو یکی است.

بج سینه فلزی:

 برندینگ یا برند سازی یکی از اصول هر کسبو کاری به شمار میرود. بج سینه یکی از بخش های برند سازی به شمار میرود.بج سینه فلزی قطعه ای از جنس فلز است که در رنگ ها و اشکال مختلف مطابق با برند موجود اند. 

 

چاپ روی پیکسل با طرح دلخواه شما در مجموعه چاپ و تبلیغات نوین گرافیک در چند نوع بج سینه فلزی , “پیکسل سوزنی” ،”پیکسل مگنتی” ، “پیکسل جاکلیدی “و “پیکسل جاکلیدی دو طرفه” و... موجود میباشد.جهت سفارش چاپ پیکسل فوری با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

پیکسل خام سوزنی ایرانی سایز 44 میلیمتر

مواد خام پیکسل در واقع ابزارها، مواد اولیه و تجهیزاتی هستند که شما برای چاپ پیکسل به آن نیاز دارید.در مجموعه چاپ و تبلیغات نوین گرافیک انواع مختلفی از پیکسل خام با کیفیت بالا ارائه میشود.انواع پیکسل خام موجودو ملزومات چاپ پیکسل:پیکسل خام سوزنی-پیکسل خام دسته کلیدی-پیکسل خام دسته کلیدی دو طرفه-پیکسل خام دسته کلیدی پشت آینه ای-پیکسل خام دسته کلیدی دور طلایی -پیکسل خام دسته کلیدی دور نقره ای -پیکسل خام مگنتی پنهان -پیکسل خام مگنتی واشری و…در سایزهای مختلف و همچنین دستگاه پیکسل زن -قالب دستگاه پیکسل -کاتر دستگاه پیکسل همراه با فیلم آموزش چاپ پیکسل موجود میباشد برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

پیکسل خام جاکلیدی

چاپ روی لیوان | چاپ لیوان سفید سرامیکی و جادوئی

چاپ لیوان سرامیکی

امکان چاپ هر نوع عکس روی لیوان سفید به صورت تمام رنگی وجود دارد. شما می‌توانید با خلافیت خود یا به کمک طراح چاپ وتبلیغات نوین گرافیک بی‌نهایت طرح و چیدمان برای عکس‌های خود ایجاد کنید.

چاپ لوگو روی لیوان

لیوان دسته و داخل رنگی:

چاپ لیوان دسته و داخل آن رنگی می باشد و این رنگ به هیچ عنوان پاک نمی شود.تنوع رنگی این لیوان ها زیاد بوده و شامل رنگ های آبی، قرمز، زرشکی، سورمه ای، نارنجی، سبز کم رنک، سبز یشمی، صورتی، مشکی و … می باشد.

چاپ لیوان حرارتی:

لیوان حرارتی نیز یکی دیگر از ماگ های پر طرفدار و خاص می باشد. در حالت عادی و طبیعی بدنه آن مشکی و بدون هیچگونه طرح و رنگی است ولی بعد از ریخته شدن مایع داغ نظیر آب جوش، چای، قهوه و… تغییر رنگ میدهد و رفته رفته طرح یا عکسی که بر روی آن چاپ شده است نمایان می‌شود

اگر قصد خرید ماگ تبلیغاتی برای تبلیغ کسب و کار خود دارید، چاپ و تبلیغات نوین گرافیک با ارائه خدمات تبلیغاتی نوین می‌تواند محصولاتی با هزینه مقرون به صرفه و بالاترین کیفیت برای شما فراهم کند. کیفیت ماگ تبلیغاتی نوین گرافیک تضمین می‌شود برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس گیرید یادر واتساپ -تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

چاپ روی پیکسل-چاپ پیکسل فوری-قیمت چاپ پیکسل

 

بج سینه فلزی:

امروزه استفاده از بج سینه (pin badge) به عنوان نمادی از شرکت برای معرفی سازمان مورد نظر بسیار مرسوم است.بج سینه را می توان از فلز ، پلاستیک ، چرم ، پارچه ، لاستیک و غیره ساخت و معمولا با سنجاق سوزنی یا مگنتی به کت یا مانتو متصل می شوند.بج ها اغلب بصورت فلزی به کار می آیند.برای طراحی نشان سینه معمولا شرکت ها تمایل دارند از لوگو یا نام تجاری برند خود استفاده کنند.
بج سینه فلزی

چاپ روی پیکسل:

چاپ روی پیکسل نوین گرافیک در مدل های مختلف سنجاقی (پیکسل سوزنی)، آهنربایی (پیکسل مگنتی)، چوبی، پیکسل جاسوئیچی و … در دو مدل براق و مات تولید می شود.

چاپ پیکسل سوزنی:

کاربرد آن بر روی لباس و کیف و … می باشد و می تواند برای تبلیغ کسب و کار و یا چاپ تصویر و هدیه مناسب باشد.

چاپ پیکسل مگنتی:

چاپ پیکسل مگنتی دارای آهن ربا بوده و شما می توانید آن را بر روی یخچال و یا هر چیز فلزی نصب نماییدپیکسل مگنتی در دونوع پیکسل مگنتی پنهان ,پیکسل مگنتی پشت واشری تولدی میشود که با توجه به سلیقه مشتری میتوانید ثبت سفارش کنید.

چاپ پیکسل جاکلیدی:

پیکسل جاکلیدی از انواع مناسب چاپ پیکسل برای مصارف تبلیغاتی است که به پیکسل حالت کاربردی را می بخشد.سفارش چاپ طرح دلخواه روی پیکسل جاکلیدی در هر تیراژی حتی یک عدد نیز انجام میشود.انواع پیکسل جاکلیدی:پیکسل جاکلیدی پشت آینه ای,پیکسل جاکلیدی دور طلایی,پیکسل جاکلیدی دور نقره ای ,پیکسل جاکلیدی دوطرفه که میتوانید ثبت سفارش کنید.

چاپ و تبلیغات نوین گرافیک در جهت ارائه خدمات متنوع تبلیغاتی آماده است تا سفارشات شما در زمینه پیکسل تبلیغاتی و یا سفارش طرح دلخواه روی پیکسل در انواع پیسکل سنجاق ، پیکسل مگنت (آهنربایی) و نیز پیکسل جاکلیدی را در کوتاه ترین زمان یا بصورت چاپ پیکسل فوری یک روزه و با قیمت ارزان و بهترین کیفیت ثبت سفارش کنید برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام -ایتا پیام بگدارید.

پیکسل خام پلاستیکی مواد خام پیکسل پخش پیکسل خام دستگاه تولید پیکسل خام پیکسل مگنتی خام

 پیکسل خام سوزنی از جمله پرطرفدارترین دسته مواد خام پیکسل بوده که بخش زیادی از سفارشات را شامل می‌شود.پیکسل مگنتی خام از دیگر انواع مواد خام چاپ پیکسل بوده که برای نصب روی سطوح فلزی کاربرد دارد.پیکسل خام جاکلیدی یک طرفه می‌تواند گستره‌ای از انتخاب را در مقابل مشتریان قرار داده و تنوعی مختلف با سلیقه‌های گوناگون را پوشش دهد.زیرا تنوع زیادی داردمانند:پیکسل خام جاکلیدی دوطرفه -پیکسل خام جاکلیدی پشت آینه ای - پیکسل خام جاکیدی دوطرفه دور طلایی-نقره و...کاربردی بودن این محصول سبب شده تا در اهداف مختلف تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد.فروش عمده پیکسل خام  چاپ و تبلیغات نوین گرافیک تخصص ماست.شما می‌توانید با خیال راحت در هر تیراژی سفارش خود را از هر نوع از محصولاتی که در این صفحه وجود دارد را ثبت نمایید.همچینین دیگر ملزومات چاپ پیکسل مانند : دستگاه پیکسل زن -قالب دستگاه پیکسل زن -کاتر دستگاه پیکسل و... را نیز از نوین گرافیک تهیه کنید برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

پیکسل خام چینی

چاپ عکس روی تی شرت فوری -چاپ پرچم فوری

چاپ روی تیشرت طرح دلخواه و ارزان:

چاپ طرح دلخواه بر روی تیشرت این امکان را به شما می‌دهد تا از خلاقیت خود برای ایجاد یک تیشرت منحصر به فرد استفاده کنید. با چاپ لوگو کسب و کار خود روی تیشرت، می‌توانید نیروهای کاری با لباس‌های یکسان داشته باشید و حرفه‌ای به‌نظر برسید. چاپ فوری تیشرت توسط چاپ وتبلیغات نوین گرافیک وجود دارد. برای اطلاع از زمان تحویل چاپ فوری می‌توانید با ما در ارتباط 09904534705 باشید.
چاپ تصویر روی لباس

چاپ پرچم فوری:

چاپ پرچم رومیزی  با بهترین کیفیت با استفاده از ابزارهای متنوع و همه کاره تولید می شود که در اندازه ها و طرح های متنوعی در دسترس هستند. چاپ لوگوی برند شما روی پرچم ،یکی از مهم‌ترین روش‌های ارائه برند در رویدادهای مهم است.برای ثبت سفارش چاپ پرچم فوری با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذارید.