آرشیو اردیبهشت ماه 1402

چاپ پيكسل / چاپ روي اجسام

پیکسل خام درجه یک

پیکسل خام سوزنی :

یکی از رایج ترین و پر استفاده ترین موادی است که در چاپ پیکسل مورد استفاده قرار میگیرد. جنس به کار رفته در پیکسل خام سوزنی فلز بوده که به دو بخش رویی و پشتی تقسیم می شود.و به وسیله دستگاه پیکسل زن دوطرف پیکسل پرس میشود.
پیکسل ایرانی با سوزن یک تیکه

پیکسل خام جاکلیدی:

پیکسل خام جاکلیدی از ساده‌ترین و ارزانترین محصولاتی است که می‌توان طرح اختصاصی بر روی آن چاپ کرد. این پیکسل در تبلیغات بسیار پر طرفدار است.

پیکسل خام مگنتی:

پیکسل مگنتی خام سایز 44 ,پیکسل مگنتی خام سایز 58 در انواع پیکسل خام مگنتی واشری,پیکسل خام مگنت پنهان در نوین گرافیک موجود است و بروی سطوح فلزی نصب میشود.

در مجموعه نوین گرافیک انواع مختلفی از پیکسل خام ,دستگاه پیکسل زن,قالب پیکسل ,کاتر پیکسل با کیفیت بالا ارائه میشود. مواد خام پیکسل در هر تیراژی و با سریع ترین زمان ممکن تحویل مشتریان می شود. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

کارت ویزیت فوری

اگر بدنبال هدیه ای خاص هستید ما به شما فندک را پیشنهاد میکنیم هدیه خود را با چاپ روی فندک خاص و درخشان کنید.چاپ عکس روی فندک یک هدیه جدید و بسیار جذاب است که با چاپ عکس خودتان روی فندک میتوانید فندک شیک و اختصاصی خودتان را داشته باشید.انواع فندک :فندک شارژی - فندک زیپو - فندک بنزینی که با کیفیت عالی در نوین گرافیک موجود است.

چاپ کارت ویزیت

 چاپ کارت ویزیت یکی از انواع تبلیغات چاپی می باشد که بسیاری از کسب و کارها از آن استفاده می کنند. برای همین قیمت کارت ویزیت برای این افراد بسیار مهم می باشد. هزینه چاپ کارت ویزیت را با توجه به انواع آن متقاوت است .آژانس تبلیغاتی نوین گرافیک خدمات چاپ کارت ویزیت را با بهترین قیمت و کیفیت برای شما عزیزان به انجام می رساند.همچنین چاپ فوری کارت ویزیت مانند: سلفون،گلاسه، لمینت، کتان و پی وی سی و... برای شما عزیزان انجام خواهد شد. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.یا در واتساپ - تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

قیمت چاپ پرچم

قیمت چاپ پرچم :

امروزه به هرجایی که برویدچاپ پرچم را مشاهده خواهید کرد و بطور کلی چاپ پرچم تکی یک کالای پرمصرف است که در انواع مختلفی تولید می شود. پرچم رومیزی ، پرچم یادبود،پرچم اهتزاز،پرچم تشریفات انواع مختلفی از پرچم هستند که می توانند با اهداف متفاوتی مانند تبلیغات مورد استفاده قرار گیرند.تخصص نوین گرافیک چاپ پرچم رومیزی است.بیشترین و پر کاربردترین  نوع پرچم در حال حاضر پرچم رومیزی است .  در کلیه شرکت های کوچک و بزرگ اعم از شرکت های دولتی و خصوص، کارگاه ها و.... هر محیطی که دفتر کار حد اقل یک پرچم رومیزی دیده میشود.اگر پیدا کردن یک مرکز برای سفارش پرچم رومیزی با طرح دلخواه برایتان کار دشواریست به چاپ و تبلیغات نوین گرافیک مراجعه کنید.  چاپ پرچم فوری که مورد تایید شما باشد توسط نوین گرافیک ارائه میگردد.
چاپ پرچم

چاپ روی پازل :

چاپ پازل به دلایل و اهدافی از قبیل بازی و سرگرمی، تزئینی، تبلیغاتی و … انجام میگیرد.چاپ عکس روی پازل و چاپ پازل با طرح دلخواه بسیار پر طرفدار شده است. انواع جنس پازل :پازل چوبی , پازل مقوایی,پازل مغناطیسی و... است.یکی از راه های جدید تبلیغاتی که در دنیای بازاریابی امروز رایج شده است چاپ پازل تبلیغاتی است. واحدهای کسب و کار با چاپ یک عکس پر طرفدار و چاپ لوگو و نام برند کسب و کار خود در اطراف آن سعی در تبلیغ نام تجاری خود می کنند.

تابلو موزیکال چیست؟

اگه به دنبال هدیه خاص برای عزیزان خود و یا برای کسی که دوسش دارین و حتی برای مناسبت هایی همچون ولنتاین، سالگرد ازدواج، تولد و…هستید، میتوان تابلو موزیکال رو به عنوان یک گزینه بسیار عالی در نظر گرفت.

تابلو موزیکال که کاملا اختصاصی با سلیقه شما ساخته میشود و این تابلو ها قابلیت بسیاری جالبی که دارند دارای Qr code میباشد. شما با اسکن این تابلوها میتوانید به موزیک یا ویس دلخواه و انتخابی خودتان گوش دهید. اگر چند طرح با ویژگی یکسان خواستید سفارش بدید، میتونید تا 10 عکس در غالب یک سفارش بفرستید.زمینه تابلو موزیکال میتواند هر رنگی که شما بخواهید باشدکه با هرنوع سبک دیواری به راحتی ست می شود.

چاپ و تبلیغات نوین گرافیک برای هدایای سازمانی وهدایای تبلیغاتی مناسب برای تمامی سلیقه ها بهترین هدایای تبلیغاتی را ارائه میکند برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.یا در واتساپ-تلگرام-ایتا پیامبگذارید.

قیمت چاپ تیشرت

اگر به دنبال یک تیشرت خاص و منحصر به‌ فرد می گردید، چاپ روی تیشرت فوری می تواند انتخاب شایسته شما باشد. جنس پارچه چاپ عکس روی تیشرت از نوع نخ پنبه و اسپان می باشد. کسانی که به دنبال یک محصول خوب و با کیفیت میگردند. چاپ روی تیشرت طرح دلخواه زیبا که دارای تن خور مناسب و کیفیت عالی می باشد را می توانید از مجموعه نوین گرافیک تهیه فرمایید.
چاپ عکس روی تی شرت فوری

قیمت چاپ روی تی شرت 

تبلیغات بر روی چیزی که همیشه همراه آدم باشد یا بتواند برای او کاربرد داشته باشد مناسب است.  لباس و پوشاک تبلیغاتی از گذشته تا کنون جزو نیاز اساسی هر شخص بوده است. مدتی است که چاپ تی شرت  و تبلیغات بر روی لباس و پوشاک در بازاریابی و تبلیغات رواج پیدا کرده است.

 

طراحی تی شرت با طرح های خاص و زیبا توانسته علاقه بسیاری از جوانان و نوجوانان را به خود جلب کند. به همین خاطر چاپ تیشرت به یکی از راه های کسب درآمد برای برخی از افراد تبدیل شده است،برای ثبت سفارش چاپ تیشرت طرح دلخواه با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه و تصاویر اختصاصی شما

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه

در صورتی که شما میخواهید عکس یا لوگو و یا برند را روی لیوان خود چاپ کنید بهترین حالت چاپ لیوان سفید سرامیکی با ارزانترین قیمت در بازار عرضه شده و کلیه خدمات چاپی نیز در همین مجموعه به صورت  رقابتی انجام میگیرد.
چاپ لیوان

لیوان تبلیغاتی با توجه به نوع و جنس آنها دارای انواع مختلفی میباشند , کارشناسان امور تبلیغاتی از انواع لیوان جهت تبلیغات محصولات و برند بر روی لیوان های تبلیغاتی چاپ میکنند .

چاپ لیوان حرارتی جادویی:

 

لیوان حرارتی یا جادویی :لیوان حرارتی نیز جز لیوان سرامیکی میباشد با این تفاوت که در حالت سرد ساده و بدون چاپ هستند و موقع ریختن آب گرم یا هر نوشیدنی گرم با حرارت آن رنگ لیوان تغییر کرده و چاپ نمایان میشود.انواع لیوان حرارتی:لیوان حرارتی دسته ساده ,لیوان حرارتی دسته قلبی ,لیوان حرارتی اکلیلی در نوین گرافیک موجود میباشد.

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی یکی از بهترین و پرفروشترین هدیه تبلیغاتی به حساب می آید. این لیوان سرامیکی دارای دسته و داخل رنگی میباشد.که قابل استفاده در محل کار،ماشین و منزل می باشد و به این دلیل به عنوان یک هدیه شخصی همیشه همراه مخاطب شما بوده و تبلیغات شما همیشه همراه آنها می باشد.

 

چاپ روی زیر لیوانی:

 

چاپ روی زیر لیوانی یکی دیگر از خدمات تبلیغاتی نوین گرافیک می باشد.جنس این زیر لیوانی ها از ام دی اف می باشد. کیفیت چاپ روی زیر لیوانی ها بسیار مطلوب می باشد و کلیه رنگ زنده و درخشنده می باشد. قطر و فضای قابل چاپ زیر لیوانی ۱۰ سانتیمتر می باشد.

مجموعه نوین گرافیک یکی از تولید کنندگان لیوان تبلیغاتی میباشد کلیه لیوان تبلیغاتی این مجموعه با قابلیت چاپ بوده و امکان سفارش چاپ لیوان با تصاویر دلخواه در تعداد پایین هم حتی یک عدد وجود دارد.برای ثبت سفارش چاپ لیوان فوری با 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ پیکسل در تهران

پیکسل با طرح دلخواه یکی از دلنشین ترین اکسسوری ها برای استفاده شخصی و یا برای هدیه دادن است.امروزه پیکسل ها علاوه بر سنجاقی به شکل پیکسل آهن ربایی و پیکسل جاکلیدی نیز درست میشوند و به جای سنجاق در پشت آن از آهن ربا و برای چسباندن روی قسمت های فلزی به خصوص یخچال استفاده میشود.و از زنجیر آویز برای کلید و آویز کردن به کیف و ...استفاده میشود.مزیت مهم چاپ پیکسل‌ها دوام مناسب و شیک بودن اونها در مقایسه با سایر هدایای تبلیغاتی است. شرکت‌ها میتوانند روی هر پیکسل برند و لوگوی خود را رو ثبت کنن تا هربار که افراد از پیکسل استفاده میکنند، برند موردنظر در معرض دید عموم قرار بگیرد. طرح خلاقانه و زیبای یه پیکسل میتواند تاثیرگذاری آن را افزایش دهد.برای ثبت سفارش چاپ پیکسل نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

چاپ پیکسل سایز ۵۸

خرید پیکسل خام

چاپ پیکسل، یکی از پرطرفدارترین محصولات چاپی این روزهاست که پیکسل نوین گرافیک بستر مناسبی خرید پیکسل عمده شده است.به علت حجم بسیار زیاد تولید پیکسل در نوین گرافیک  ملزومات و مواد اولیه به شکل عمده و در سطح کلان مانند: خرید پیکسل خام , دستگاه پیکسل زن ,قالب پیکسل ,کاتر پیکسل و...موجود است برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
قیمت پیکسل خام

قیمت چاپ عکس روی فندک

چاپ پرچم رومیزی با طرح دلخواه از دیگر خدمات چاپ و تبلیغات نوین گرافیک که می توانید هر طرحی و لوگو که دوست دارید روی پرچم های رومیزی چاپ کنیدپرچم رومیزی برای نمایش لوگو و برند هر کسب و کاری محسوب می شود.

خرید و قیمت چاپ مستقیم عکس دلخواه روی فندک :

چاپ فندک شارژی تبلیغاتی میتواند یک هدیه خاص و منحصر به فرد جهت تبلیغ برند شما باشد به اینصورت که میتوانید در مجموعه هدایای تبلیغاتی نوین گرافیک برند خود را به صورت چاپ روی این محصول سفارش دهید و به مخاطبانتان هدیه دهید تا همیشه برندتان در معرض نمایش باشد.یا بصورت شخصی برای خود و دوستانتان یا چاپ روی فندک با عکس دلخواه سفارش دهید.چاپ فندک زیپو و چاپ فندک سه کاره یکی از بهترین برندهای فندک نوین گرافیک است که میتوانید چاپ طرح دلخواه خود را روی آن چاپ کنید. 
چاپ فندک

برای ثبت سفارش انواع هدایای تبلیغاتی نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

چاپ روی پازل چوبی

چاپ عکس روی تیشرت | همه سایز | آستین کوتاه و بلند

چاپ تیشرت طرح دلخواه شما یک از خدماتی است که در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک ارائه میکنیم.چاپ عکس روی تی شرت فوری به شما این امکان را میدهد که بتوانید. متناسب با مناسبت های خود  انواع لوگو  یا متن و یا انواع عکس دلخواه خود سفارش داده تا ما برای شما  چاپ و ارسال کنیم. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام-ایتا-پیام بگذارید.

چاپ پازل :

نوین کرافیک ارائه انواع چاپ پازل :چاپ پازل مقوایی, چاپ روی پازل قلبی , چاپ پازل چوبی ,چاپ پازل چرمی , چاپ پازل مغناطیس ,به صورت فوری و ارزانترین قیمت است.چاپ عکس روی پازل چوبی تبدیل عکس به پازل با کیفیت بالا در چاپ وتبلیغات نوین گرافیک در کمترین زمان با بهترین کیفیت انجام می گیرد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.یا در واتساپ -تلگرام-ایتا-پیام بگذارید.
چاپ تصویر کودک روی پازل

چاپ فوری عکس روی لیوان

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه

از لیوان سرامیکی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می شود. از اینرو لیوان سرامیکی تبلیغاتی را می توان یکی از انواع پرطرفدار لیوان های تبلیغاتی به حساب آورد.خرید لیوان سرامیکی تبلیغاتی به جهت استفاده روزانه و بسیار کاربردی که دارند، از سوی شرکت های مختلف برای استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی ترجیح داده شده و سفارش خرید داده می شوند.قیمت لیوان سرامیکی تبلیغاتی پایین است که باعث شده تا به عنوان یک محصول تبلیغاتی شیک و مقرون به صرفه مطرح باشند. انتخاب لیوان تبلیغاتی دارای طول عمر بالا  هستند و قیمت نسبتاً ارزانی دارند. این هدیه تبلیغاتی قابلیت چاپ لوگو و تبلیغ را بصورت تکرنگ یا چند رنگ تفکیکی را دارد  و رنگ بیرون و داخل آن بر اساس سفارش قابل تغییر می باشد و میزان تاثیرگذاری نسبتاً خوبی هم بر روی مخاطب هدف دارد انواع لیوان تبلیغاتی:چاپ لیوان حرارتی ,چاپ لیوان د سته وداخل رنگی,چاپ لیوان سرامیکی سفید,چاپ لیوان دسته قلبی,چاپ لیوان حرارتی اکلیلی,چاپ لیوان حرارتی دسته قلبی ,چاپ لیوان فول رنگ و...در نوین گرافیک موجود است.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام-ایتا پیام بگذارید.