آرشیو مهر ماه 1402

چاپ پيكسل / چاپ روي اجسام

چاپ لیوان سرامیکی | ارزان ترین قیمت

چاپ عکس، نوشته، اسم، طرح، لوگو روی لیوان و ماگ :

لیوان های تبلیغاتی محبوب و موثر هستند، زیرا سطح بالایی از قرار گرفتن در معرض نام تجاری را ارائه می دهند و برای گیرنده مفید هستند. چاپ لیوان تبلیغاتی می توانند به افزایش شناخت برند، ایجاد جلب رضایت یک کسب و کار برای مصرف کنندگان کمک کنند.

چاپ لیوان سرامیکی

چاپ لیوان سرامیکی:

طراحی یک طرح منحصر به فرد برای چاپ عکس روی لیوان ، نیازمند تخصص و تجربه است. در دنیای امروز،چاپ روی ماگ به شما اجازه می دهد که طرح دلخواه خود را بر روی یک ماگ قرار داده و آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

با استفاده ازچاپ لیوان دسته و داخل رنگی، می‌توانید سبک، رنگ، لوگو و پیام‌ رسانی را انتخاب کنید تا لیوانی درست کنید که واقعاً در برند شما باشد.

چاپ لیوان حرارتی:

لیوان یا ماگ حرارتی مانند لیوان سرامیکی سفید یکی از پرفروشترین ماگ های ارائه شده جهت چاپ اختصاصی و هدیه زیبا برای مناسب های مختلف می باشد.نحوه عملکرد این لیوان حرارتی بدین صورت است که در دمای معمولی کاملا مشکی بوده و طرح چاپ شده قابل رویت نیست  و به محض ریختن مایعات گرم مانند قهوه، چای و… لیوان حرارتی شروع به تغییر رنگ و طرح چاپ شده نمایان میشود.

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه:

چاپ و تبلیغات نوین گرافیک، با استفاده از تجربه و تخصص خود در زمینه چاپ و تبلیغات، برای شما بهترین خدمات را ارائه می دهد. با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و تیمی مجرب از طراحان و چاپگرها، می تواند به شما خدماتی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه دهد.برای چاپ لوگو روی لیوان و ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام و ایتا پیام بگذارید.

سفارش چاپ پیکسل تبلیغاتی-چاپ پیکسل فوری - نوین گرافیک

سفارش چاپ پیکسل تبلیغاتی:

پیکسل در واقع نوعی بج سینه است .پیکسل در اشکال مختلف وجود دارد ولی رایج‌ترین و محبوب‌ترین شکل آن دایره‌ای می‌باشد. چاپ روی پیکسل با برند و لوگوی خود و استفاده از آن در نمایشگاه‌ها، کمپین‌های تبلیغاتی، و … ضمنا می‌توان پیکسل سوزنی با برند خود را به مشتریان نمایشگاهی خود هدیه داد که مطمئنا ماندگاری زیادی خواهد داشت.
پیکسل فوری

ساخت بج سینه:

بج سینه با اسامی دیگری همچون نشان سینه , پلاک سینه , مدالیون , اتیکت سینه , سنجاق سینه , نیز نام برده میشود.ساخت بج سینه معمولا به صورت بج سینه طلایی مات و براق، بج سینه استیل ، بج سینه با رنگ کاری و بج سینه همراه با پلی استر که به دو صورت سوزنی و مگنتی تولید می شوند.قیمت بج فلزی بسته به ابعاد کار , نوع اسید کاری و یا برشکاری , رنگ آمیزی , روکش پلی استر و غیر متفاوت می باشد.

چاپ پیکسل جاکلیدی:

چاپ پیکسل جاکلیدی نمونه ای از محصولات تبلیغاتی هستند که کسب وکار های می توانند برای معرفی برند خود، آنرا تهیه کنند این محصول امکان چاپ و درج طرح دلخواه را برای مشتریان دارد.انواع پیکسل جاکلیدی:پیکسل جاکلیدی یکطرف چاپ-پیکسل جاکلیدی دوطرف چاپ-پیکسل جاکلیدی پشت آینه ای و...

چاپ پیکسل مگنتی:

چاپ پیکسل مگنتی یکی از روشهای تبلیغات است که با کوتاهترین و تاثیرگذارترین نشانه و یا نوشته می توانید برای همیشه  در ذهن مخاطب باقی بمانید.

ما در مجموعه چاپ و تبلیغات نوین گرافیک، با طراحی حرفه ای انواع پیکسل مفتخر هستیم تا در این زمینه آماده ارائه خدمات متنوعی جهت چاپ پیکسل فوری به عنوان هدیه تبلیغاتی  شما باشیم.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام- ایتا پیام بگذارید.

فروش عمده پیکسل خام

پیکسل خام ، با قابلیت چاپ طرح دلخواه، به شما این امکان را می دهند تا برند و کسب و کار خود را برروی آن چاپ کرده و آنرا به مشتریان خود هدیه بدهید.انواع پیکسل خام : پیکسل خام سوزنی 44 میلی متر ، پیکسل خام سوزنی 58 میلی متر,پیکسل خام جاکلیدی,پیکسل خام جاکلیدی دوطرفه,پیکسل خام جاکلیدی پشت آینه ای,پیکسل خام مگنتی و... و همچنین برای تولید چاپ پیکسل به دستگاه پیکسل زن -قالب پیکسل و کاتر پیکسل نیاز داریم. لطفا برای دریافت لیست قیمت پیکسل خام و دستگاه های پیکسل زن و ...با پرسنل فروش شرکت چاپ وتبلیغات نوین گرافیک از طریق پیامرسان های ایتا و تلگرام -واتساپ یا شماره تلفن 09904534705 در ارتباط باشید.

قیمت پیکسل خام

تولید و چاپ پرچم تبلیغاتی ارزان فوری 2 ساعته

چاپ پرچم رومیزی:

چاپ پرچم به سه دسته اصلی: 1- چاپ پرچم تشریفات، 2- چاپ پرچم رومیزی 3- چاپ پرچم اهتزاز تقسیم میشود که هر یک دارای تنوع و کارایی خاص خود هستند. 
پرچم رومیزی

چاپ پرچم رومیزی:

چاپ پرچم و بخصوص پرچم رومیزی برای شرکت های معتبر کاربرد مهمی دارد . شرکت های معتبر برای این که اقتدار آرم و لوگوی خود را در معرض نمایش همه قرار دهند روی میز کارمندان خود پرچم رومیزی قرار می دهند. یکی روش های تبلیغات غیرمستقیم محسوب می شود.

چاپ پرچم در بین بسیاری از روش های پرطرفدار جهت انجام تبلیغات یا اهداف بازاریابی به عنوان روشی کاملا کاربردی و اثربخش شناخته می شود. چاپ پرچم نوین گرافیک در تهران با سالها سابقه فعالیت در حوزه طراحی و چاپ انواع پرچم های تبلیغاتی، پرچم رومیزی، تشریفات، اهتزاز  و … یکی از اصلی ترین مراکز چاپ پرچم های باکیفیت در ایران (تهران) به شمار می رود.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

طراحی و چاپ تیشرت و هودی

امروزه چاپ تیشرت یکی از روش های بسیار موثر در تبلیغات می باشد.. با توجه به اینکه چاپ تیشرت تبلیغاتی روز به‌روز در دسترس‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر می‌شود، اکنون زمان مناسبی است که آنها را به برنامه بازاریابی کسب و کار خود در کنار دیگر هدایای تبلیغاتی اضافه کنید.از نظر کیفیت جنس تی شرت ها به چند دسته تقسیم می شوند:ملانژ  ,پنبه , پلی استر پنبه و غیره .فناوری‌های چاپ روی تیشرت تبلیغاتی این روزها بسیار پیشرفته شده است و شما به راحتی می‌توانید هر طرحی را روی تیشرت چاپ کنید.چاپ تیشرت فوری از آن هدایای تبلیغاتی است که حتما مورد استفاده قرار می‌گیرد و حتی تا سال‌ها می‌تواند معرف برند شما باشد.شما می‌توانید برای سفارش تیشرت تبلیغاتی -هودی -چاپ تیشرت مشکی و...از نوزادی تا بزرگسال در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام -ایتا پیام بگذارید.
چاپ لباس

چاپ لیوان سرامیکی | ارزان ترین قیمت

چاپ لیوان سفید سرامیکی:

یکی از انواع بسیار پر کاربرد و رایج که با بدنه یکدست سفید خود ، فضای مناسبی را برای چاپ انواع طرح ها فراهم می آورد این محصول است.

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه

چاپ لیوان حرارتی:

یکی از مهیج ترین و هیجان انگیز ترین محصولات این دسته چاپ روی لیوان حرارتی است.لیوان های حرارتی که در انواع مختلف تولید می شوند شامل لیوان های حرارتی مات و لیوان های حرارتی براق-لیوان حرارتی دسته قلبی -لیوان حرارتی اکلیلی  می باشند .این لیوان به حرارت فوقالعاده حساس بوده و در برابر گرما از خود واکنش نشان میدهد . وقتی مایع داغی مانند چای یا قهوه درون این لیوان ریخته می شود و باعث میگردد سطح آن گرم و داغ شود در چند ثانیه کل لیوان تغییر رنگ داده و عکس ظاهر میشود.

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

یکی دیگر از انواع ماگ ها نوین گرافیک  چاپ روی لیوان دسته رنگی و داخل رنگی است.چاپ روی لیوان دسته رنگی بسیار برای شرکت های تجاری و... که از رنگ خاصی در طرح و لوگو خود بهره می برند مناسب می باشد.

قیمت و سفارش چاپ پیکسل ارزان و فوری-چاپ پیکسل تبلیغاتی

بج سینه فلزی :

چاپ پیکسل تبلیغاتی اغلب برای موسسات و سازمان ها و شرکت ها و کسب و کارها میتواندهدیه تبلیغاتی مناسب و مقرون به صرفه ای باشد.حداقل سفارش پیکسل تبلیغاتی 10 عدد است.حداقل زمان آماده شدن و چاپ پیکسل تبلیغاتی 2 ساعته می باشد.قیمت چاپ پیکسل فوری به نوع چاپ پیکسل، تعداد سفارش پیکسل، فوری یا غیر فوری بودن آن اشاره کرد.

پیکسل مگنتی

چاپ پیکسل سوزنی:

چاپ پیکسل سوزنی در 2 سایز 44 میلیمتر و 58میلیمتر دو طرف فلزی تولید شده است. شما می توانید پیکسل را به کوله پشتی ، لباس و یا کیف خود متصل نمایید.

چاپ پیکسل جاکلیدی:

چاپ پیکسل جاکلیدی -چاپ پیکسل جاکلیدی دو طرفه -چاپ پیکسل جاکلیدی پشت آینه ای ایده ای موفق برای معرفی کار و فعالیت شماست. در کمپین ها، گروه ها، انجمن ها، همایش ها، شرکت ها و حتی مراسم ها و بزرگداشت ها  است.

چاپ پیکسل مگنتی (آهنربایی):

 تمام جنس این نوع پیکسل فلزی بوده و آهن ربای آن در دو حالت پیکسل مگنتی واشری و پیکسل مگنتی توکار بکار رفته است.پیکسل مگنتی در دو سایز 44 میل و 58 میل در بازار موجود می باشد . از این پیکسل بروی سطوح فلزی مانند یخچال و...استفاده میشود.

گروه طراحی و چاپ نوین گرافیک با بهره وری از تیم تخصصی طراحی و چاپ همواره میکوشد تا بالاترین کیفیت ممکن در کشور را برای ایرانیان عزیز فراهم کند برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

قیمت و خرید پیکسل خام

پیکسل خام، یکی از قدیمی ترین محصولات عرضه شده درشرکت چاپ وتبلیغات نوین گرافیک است. با کمک پیکسل خام ,دستگاه پیکسل زن,کاتر پیکسل,قالب پیکسل  شما می توانید شروع به تولید انواع و اقسام پیکسل های گوناگون کنید.انواع پیکسل خام برای چاپ پیکسل :پیکسل خام سوزنی-پیکسل خام جاکلیدی-پیکسل خام جاکلیدی دوطرفه -پیکسل خام جاکلیدی پشت آینه ای-پیکسل خام جاکلیدی دو طلایی و نقره ای -پیکسل خام مگنتی در سایزهای مختلف در نوین گرافیک موجود است برای ثبت سفارش قیمت و خرید پیکسل خام با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

قیمت پیکسل خام با سوزن یک تیکه

بهترین و ارزان ترین روش چاپ تیشرت

چاپ روی تیشرت طرح دلخواه و ارزان:

چاپ تیشرت تبلیغاتی یکی از مهمترین و اصلی ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می آید. استفاده از تیشرت تبلیغاتی هم در نمایشگاه ها و هم در شرکت ها میتواند بازدهی خوبی برای هر کسب و کاری داشته باشد.چاپ تیشرت یا چاپ لباس با استفاده از روش سابلیمیشن هم یک روش ایده آل است چرا که در این روش تبلیغات به صورت مستقیم در پارچه منتقل می شود و حتی بعد از شست و شو نیز این تبلیغات بر روی تیشرت از بین نمی رود. این گزینه یک انتخاب مناسب برای چاپ تبلیغات تان است.

چاپ عکس روی تی شرت فوری

چاپ تیشرت مشکی:

برای چاپ تیشرت مشکی به علت بافت تیره پارچه از روشهای چاپ بر روی تیشرت سفید نمی توان بهره برد زیرا چاپ انجام شده باید قدرت پوشش دهی روی بافت تیره لباس را داشته باشد و طرح چاپ شده از وضوح و مقاومت لازم برخوردار باشد.بنابراین برای چاپ  روی تی شرت مشکی از روشهای چاپ مستقیم ، چاپ دی تی اف  (DTF) ، چاپ لیبل پارچه ای و چاپ کاتری استفاده می شود.

 چاپ تیشرت ارزان است که اغلب برای مصارف تبلیغاتی، هدیه‌ای، لباس‌های تیمی و همچنین برای طراحی هایی که با تصاویر گرافیکی پیچیده و جذاب استفاده می‌شود کاربرد دارد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.یا در واتساپ -تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

ارسال فوری چاپ عکس روی لیوان حرارتی

چاپ روی لیوان ماگ حرارتی:

چاپ روی لیوان حرارتی می تواند یک هدیه مناسب برای شما باشد که بخواهید عزیزانتان را سوپرایز و یا غافلگیر کنید.یا با چاپ لوگو روی لیوان یا نوشته ,عکس دلخواه و... کسب وکارتان را رونق دهید.لیوان حرارتی یا جادوی پس از ریختن مایع داغ در داخل آن عکس روی بدنه لیوتن ظاهر میشود.انواع مختلف ماگ حرارتی :لیوان حرارتی دسته ساده -لیوان حرارتی دسته قلبی -لیوان حرارتی اکلیلی که در چاپ لیوان نوین گرافیک موجود میباشد.
لیوان سرامیکی با طراح دلخواه

چاپ لیوان سفید:

چاپ روی لیوان سفید سرامیکی بسیار عالی می باشد و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ روی ماگ وجود ندارد،ونوع چاپ به گونه ای انجام می شود که به هیچ عنوان به مرور زمان رنگ آن کم و پاک نخواهد شد. چاپ لیوان سرامیکی تبلیغاتی می تواند بهترین هدیه برای معرفی شرکت و یا خدمات شما باشد.

چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی:

رنگ دسته و داخل این لیوان رنگی می باشد و سایر قسمت های تنه ی لیوان سفید می باشد که حدودا بجز یک سانت از اطراف دسته لیوان قابل چاپ می باشد.چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی بسیار شفاف و درخشنده است و ویژگی های بارز این لیوان نیز مقاومت بسیار بالای این لیوان در برابر شسشتو و خط و خش می باشد.

چاپ و تبلیغات نوین گرافیک این امکان را برای شما فراهم میکند که بتوانید انواع مختلف طرح ها و تصاویر و یا عکس های شخصیتان را بر روی انواع لیوان های سفید ساده ، جادویی ، دسته رنگی و … زیبا و با بهترین کیفیت چاپ و با قیمت مناسب ارائه دهید.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذارید.