قیمت و سفارش چاپ پیکسل ارزان و فوری-چاپ پیکسل تبلیغاتی

بج سینه فلزی :

چاپ پیکسل تبلیغاتی اغلب برای موسسات و سازمان ها و شرکت ها و کسب و کارها میتواندهدیه تبلیغاتی مناسب و مقرون به صرفه ای باشد.حداقل سفارش پیکسل تبلیغاتی 10 عدد است.حداقل زمان آماده شدن و چاپ پیکسل تبلیغاتی 2 ساعته می باشد.قیمت چاپ پیکسل فوری به نوع چاپ پیکسل، تعداد سفارش پیکسل، فوری یا غیر فوری بودن آن اشاره کرد.

پیکسل مگنتی

چاپ پیکسل سوزنی:

چاپ پیکسل سوزنی در 2 سایز 44 میلیمتر و 58میلیمتر دو طرف فلزی تولید شده است. شما می توانید پیکسل را به کوله پشتی ، لباس و یا کیف خود متصل نمایید.

چاپ پیکسل جاکلیدی:

چاپ پیکسل جاکلیدی -چاپ پیکسل جاکلیدی دو طرفه -چاپ پیکسل جاکلیدی پشت آینه ای ایده ای موفق برای معرفی کار و فعالیت شماست. در کمپین ها، گروه ها، انجمن ها، همایش ها، شرکت ها و حتی مراسم ها و بزرگداشت ها  است.

چاپ پیکسل مگنتی (آهنربایی):

 تمام جنس این نوع پیکسل فلزی بوده و آهن ربای آن در دو حالت پیکسل مگنتی واشری و پیکسل مگنتی توکار بکار رفته است.پیکسل مگنتی در دو سایز 44 میل و 58 میل در بازار موجود می باشد . از این پیکسل بروی سطوح فلزی مانند یخچال و...استفاده میشود.

گروه طراحی و چاپ نوین گرافیک با بهره وری از تیم تخصصی طراحی و چاپ همواره میکوشد تا بالاترین کیفیت ممکن در کشور را برای ایرانیان عزیز فراهم کند برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.