آرشیو آذر ماه 1402

چاپ پيكسل / چاپ روي اجسام

چاپ فندک -چاپ پازل به صورت فوری و ارزان -چاپ تابلو موزیکال

چاپ پازل یا طرح دلخواه یکی از جذاب‌ترین و تاثیر گذارترین هدیه‌هاست. پازل علاوه بر جذابیت ظاهری، برای کودکان و حتی بزرگ‌سالان سرگرم‌ کننده باشد.چاپ پازل چوبی به عنوان یک روش تبلیغاتی خلاقانه و جذاب شناخته می‌شود که به شرکت‌ها و برندها امکان می‌دهد تا پیام‌های تبلیغاتی خود را به شکلی منحصر به فرد و با کیفیت بالا به مخاطبان ارائه دهند. 

تابلو موزیکال

بهترین قیمت خرید تابلو موزیکال با امکان چاپ و طرح سفارشی:

شما می توانید سفارش تابلو موزیکال عکس یا طرح دلخواه خود را به ما بسپارید.چاپ تابلو موزیکال چاپ تابلو آسمان شب چاپ انواع شاسی تک و عمده چاپ روی اجسام در شرکت نوین گرافیک انجام میشود.

چاپ طرح دلخواه و عکس روی فندک:

 چاپ عکس و طرح دلخواه روی انواع فندک مانند :فندک زیپو - فندک شارژی - فندک سه کاره و ارسال به سراسر کشور جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

برای چاپ روی اجسام بصورت تک و عمده مانند: چاپ پیکسل -چاپ پازل -چاپ فندک -چاپ لیوان و...با شرکت نوین گرافیک تماس بگیرید یا در واتساپ تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

چاپ عکس روی لیوان - تولید وچاپ انواع ماگ های تبلیغاتی -ماگ دسته وداخل رنگی

لیوان تبلیغاتی جزئی از هدایای تبلغاتی به حساب می آید که یکی از محصولات پر طرفدار در بین هدایای تبلیغاتی محسوب میشودقیمت و چاپ عکس روی لیوان ماگ سرامیکی به نوع لیوان و تعداد بستگی دارد.چاپ روی لیوان سفید سرامیکی پرفروش ترین و پر استفاده ترین انواع ماگ مورد استفاده در ایران می باشد.انواع چاپ لیوان :چاپ روی لیوان سرامیکیچاپ روی لیوان دسته قلبی , چاپ روی لیوان حرارتیچاپ روی لیوان سفالی , چاپ روی لیوان شیشه ای, چاپ روی زیر لیوانی , چاپ لیوان دسته و داخل رنگی و... برای ثبت سفارش در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

چاپ ماگ مشکی

چاپ پیکسل فوری - نوین گرافیک -سفارش چاپ پیکسل تبلیغاتی

پیکسل ها نوعی بج سینه هستند که در شکل های محدودی ساخته می شوند. چاپ پیکسل های سفارشی در چندسال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند.چاپ پیکسل در ۲ سایز  چاپ پیکسل ۴۴ میلی متری وچاپ پیکسل ۵۸ میلی متری می باشد که رایج ترین و متداول ترین ابعاد مورد استفاده هستند. برای چاپ پیکسل از بهترین مواد خام پیکسل استفاده میشود.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذارید.
سفارش چاپ پیکسل

بج سینه قطعه ای از جنس فلز است که در رنگ ها و اشکال مختلف مطابق با برند موجود اند.بج سینه با اسامی دیگری همچون نشان سینه , پلاک سینه , مدالیون , اتیکت سینه , سنجاق سینه , نیز نام برده میشود.

چاپ پیکسل جاکلیدی:

سفارش چاپ طرح دلخواه روی پیکسل جاکلیدی از انواع مناسب چاپ پیکسل برای مصارف تبلیغاتی و چاپ عکس شخصی است که به پیکسل حالت کاربردی را می بخشد.انواع پیکسل جاکلیدی:پیکسل جاکلیدی یطرف چاپ - پیکسل جاکلیدی دوطرفه - پیکسل جاکلیدی پشت آینه ای و...

چاپ پیکسل مگنتی:

چاپ پیکسل مگنتی با توجه به قیمت مناسبی که دارد می توانید برای مصارف تبلیغاتی مانند چاپ لوگو و تلفنِ رستوران ها، مطب دکتر، سوپرمارکت ها و… به جهت معرفی و برندسازی به مشتریان خود بدهید.یا می توانید از یک عدد تا تعداد دلخواه برای تزئین یخچال تان سفارش دهید.

پیکسل خام جاکلیدی- پیکسل خام عمده- پیکسل مگنتی خام -پیکسل خام سوزنی

ارزانترین و باکیفیت ترین انواع پیکسل خام در مجموعه نوین گرافیک بصورت پیکسل خام عمده و جزئی با ضمانت کیفیت موجود میباشد. در حال حاضر پیکسل خام درجه یک چینی در دو سایز پیکسل خام ۴۴ میلی متری وپیکسل خام ۵۸ میلی متری در فرم های پیکسل خام سوزنی، پیکسل خام جاکلیدی و مگنت خام از شرکت چاپ و تبلیغات نوین گرافیک میتوانید تهیه کنید.برای ثبت سفارش پیکسل خام و دستگاه پیکسل زن  با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

پیکسل خام ایرانی

چاپ عکس روی تی شرت فوری-چاپ عکس روی تیشرت

چاپ تیشرت:  یکی از کسب و کار هایی که در عین سادگی و کم هزینه بودن، می تواند درآمد خوبی داشته باشد، تولید چاپ تیشرت می باشد. جنس چاپ تیشرت فوری اسپان درجه یک با کیفیت چاپ بسیار بالا می باشد که قابل شستشو نیز می باشد. قیمت چاپ روی تیشرت به طرح چاپ شده وتعداد تیشرت بستگی دارد. اگر که شما هم می‌خواهیدچاپ روی اجسام مانند: بهترین چاپ روی تیشرت -چاپ لیوان -چاپ پیکسل و... در شرکت چاپ و تبلیغات نوین گرافیک را داشته باشید با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

چاپ تیشرت

چاپ لیوان ارزان- چاپ لیوان فوری- قیمت چاپ روی لیوان

چاپ روی لیوان بخش بزرگی از خدمات چاپ و تبلیغات نوین گرافیک را تشکیل می دهد. قیمت بسیار مناسب، ارزان و مقرون به صرفه و کیفیت عالی و تضمین شده ی چاپ ماگ از مزیت های لیوان تبلیغاتی است.چاپ لیوان تبلیغاتی در مدل های مختلف از جمله :چاپ لیوان سفید سرمیکی-چاپ لیوان دسته وداخل رنگی -چاپ لیوان حرارتی -چاپ فنجان -چاپ لیوان رنگی و...میباشد.از چاپ لیوان در شرکت ها، ارگان ها، نمایش ها، گردهمایی ها ,چاپ عکس شخصی روی لیوان و...استفاده میشود.جهت استعلام قیمت لیوان تبلیغاتی و سفارش آن با ما در تماس 09904534705 باشید.یا در واتساپ-تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

چاپ لوگو روی لیوان

چاپ پیکسل-چاپ پیکسل فوری-بج سینه

بج سینه وچاپ پیکسل هدایای بسیار زیبایی برای تبلیغات محصولات شما هستند.چاپ پیکسل سوزنی ارزان ترین روش های تبلیغاتی است که طرافداران خاص خود را دارد.چاپ پیکسل فوری و ارزان به دلیل مختصر بودن پیام و جذابیت ساختار ظاهری خود روش مناسبی برای این نوع تبلیغ است.چاپ پیکسل در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می گردداما مشهورترین اندازه آن 44و58 میلیمتری می باشدکه نقش بر روی آن به بهنرین شکل ممکن نمایش داده میشود .چاپ پیکسل تبلیغاتی با 3 مدل متفاوت پیکسل سوزنی، پیکسل آهنربایی و پیکسل جاکلیدی در چاپ وتبلیغات نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید.یا در واتساپ-تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

چاپ جاکلیدی طرح دلخواه

 

پیکسل خام-قیمت و خرید پیکسل خام

پیکسل خام یکی دیگر از محصولات تبلیغاتی مقرون بصرفه میباشد . جنس پیکسل خام عموما از ورق فلز بوده جهت عمـــر بیشتر پیکسل ها ، یک لایه سلفون مات یا براق به انتخـــــاب مشتری روی پیکسل ها پس از چـــاپ کشیده می شود.قیمت پیکسل خام به تعداد ,سایز و نوع پیکسل خام بستگی دارد اما مجموعه نوین گرافیک بهترین پیکسل خام ایرانی بدون حتی یک عدد خرابی تولید میکند که دقیقا مشابه پیکسل خام چینی مباشد دیگر ملزومات چاپ پیکسل نیز مانند دستگاه پیکسل زن -قالب پیکسل -کاتر پیکسل نیز در شرکت چاپ و تبلیغات نوین گرافیک موجود میباشدبرای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام و ایتا پیام بگذارید.

قیمت پیکسل خام با سوزن یک تیکه

قیمت و خرید پیکسل خام-چاپ پیکسل -قیمت پیکسل خام

چاپ پیکسل نوعی بج سینه چاپی هستند که کاربردی تزئینی، تبلیغاتی دارند. مواد خام پیکسل ایرانی و چینی در بازار موجود می باشد که این دو اسم بیان کننده کیفیت آن ها نیز می باشد .معمولا محصولات پیکسل خام چینی کیفیت بهتری نسبت به پیکسل خام ایرانی دارد ولی به طور متقابل هزینه بیشتری را در بر می گیرد .اما مجموعه نوین گرافیک بهترین پیکسل خام ایرانی بدون حتی یک عدد خرابی تولید میکند که دقیقا مشابه پیکسل خام چینی مباشد دیگر ملزومات چاپ پیکسل نیز مانند دستگاه پیکسل زن -قالب پیکسل -کاتر پیکسل نیز در شرکت چاپ و تبلیغات نوین گرافیک موجود میباشد یرای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ و تلگرام -ایتا پیام بگذارید .

پیکسل خام

چاپ پرچم،سفارش چاپ انواع پرچم اختصاصی و مدیریتی

چاپ پرچم تبلیغاتی از دیگر محصولات گروه چاپ و تبلیغات نوین گرافیک می باشد که انواع مختلف آن را با قیمت مناسب ارائه می دهد.طراحی و دستگاه چاپ پرچم با رعایت کیفیت و استفاده از متریال های به کار رفته مرغوب، تاثیر بسیار زیادی روی طول عمر چاپ پرچم تبلیغاتی دارد.با توجه به اهمیت چاپ پرچم فوری در جلب توجه و تبلیغ یک برند و لوگوی سازمان‌ها، بسیاری از افراد و شرکت‌ها تمایل به چاپ پرچم رومیزی دارند.برای ثبت سفارش  چاپ روی اجسام مانند :چاپ پرچم  ,چاپ پیکسل -چاپ لیوان - پیکسل خام - چاپ تیشرت و ...با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

پرچم رومیزی