آرشیو مرداد ماه 1400

چاپ پيكسل / چاپ روي اجسام

چاپ روي ماگ09904534705تماس بگيريد.

چاپ روي ماگ تبليغاتي:

ماگ‌ها جزو اولين وسايلي هستند كه در شروع روز استفاده مي‌كنيم. به همين دليل يك ماگ جذاب، انرژي صبح را چند برابر مي‌كند. 
چاپ ماگ تبليغاتي:
براي كسب و كار رويايي شما چه لذتي بالاتر از اينكه برندتان در دستان گرم مشتري نوازش شود و لحظاتي لذت و شادي خود را در كنار برند شما بگذرانند؟ اين رويا محقق شدني است. با ليوان تبليغاتي يا ماگ تبليغاتي بسيار راحت تر از آنچه فكر مي كنيد اين رويا به واقعيت مي پيوندد. ليوان تبليغاتي جزو هداياي تبليغاتي ارزان و كاربردي مي باشد كه در بين كسب و كارها طرفداران زيادي دارد و تقريبا يك پاي هميشگي كمپين هاي تبليغاتي است.ليوان تبليغاتي يكي از محصولات تبليغاتي است كه حضور بسيار پررنگ در نمايشگاه ها و همايش ها دارد. دقيقا زماني كه يك ارتباط كاري يا عاطفي در نمايشگاه و همايش ها در حال شكل گيري است ليوان تبليغاتي  با برند شما در آن لحظه حضور دارد و آيا شما زمان ديگري را سراغ داريد كه يك برند بتواند ماندگار در ذهن مشتري شود؟
وقتي كه شركت كنندگان در همايش و يا نمايشگاه گلويي تازه مي كنند يا نوشيدني خنكي مي خورند و لذت مي برند و يا نوشيدني گرمي مي خوردند تا وجودشان را گرم كنند ليوان تبليغاتي سراميكي شما در اين لذت سهيم خواهد بود.

چاپ ليوان
توصيه شديد ما به شما اين است كه اين لحظات را از دست ندهيد از معجزه ماگ تبليغاتي و ليوان تبليغاتي غافل نشويد.
ليوان سراميكي سفيد:معمولا ليوان سراميكي مورد استفاده ساده و معمولي آن است كه به عنوان ليوان سراميكي سفيد هم مي شناسيم كه كيفيت خوبي هم دارد و در صورت چاپ طرح و نوشته بر روي آن از دوام و ماندگاري بالايي برخوردار است و حتي با شستشوي زياد از بين نمي رود.


ليوان هاي تبليغاتي جادوئي(حرارتي):


اين نوع ليوان ها كاملا لايه بيروني آنها مشكي مي باشد .  وقتي روي اين ليوان ها چاپ زده ميشود قابليت رويت براي مشتري نمي باشد . ليوان هاي تبليغاتي جادوئي موقعي براي رويت چاپ آماده هستند كه درون آن ها آب جوش ريخته شود ، طرح چاپ شده روي ليوان جادويي تبليغاتي آهسته آهسته نمايان مي شود و قابل رويت . وقتي حرارت ليوان تبليغاتي جادويي بعد از ريختن آب جوش شروع به پايين آمدن مي كند طرح چاپ شده روي ليوان جادوئي قابليت رويت شدن را آهسته آهسته از دست مي دهد و باز به همان شكل اوليه ديده مي شود ( كلا ليوان تبليغاتي جادوئي مشكي خواهد شد). 


چاپ عكس روي ليوان:


كاغذ سابليميشن، پرينتر رنگي، ماگ سفيد سراميكي، دستگاه سابليميشن چسب مخصوص حرارت در دماي بالا (چسب سابليميشن)
مراحل آموزش چاپ عكس روي ليوان:
ابتدا عكس مورد نظر را با سايز ماگ يا ليوانتان با پرينتر رنگي چاپ كنيد و آن را روي ليوان تان قرار بدهيد.
در اين مرحله عكس دلخواه خودتان به صورت رنگي توسط پرينترهاي رنگي به خصوص پرينترهاي جوهر افشان عكس خودتان را بر روي كاغذ سابليميشن كه مخصوص چاپ تيشرت و ليوان مي باشد راپرينت بكنيد.
در اين مرحله كافي است عكس دلخواه خودتان را دور تا دور ليوان فيكس بكنيد به طوري كه از كنار دسته و بالا پايين ليوان دقيقا وسط ليوان يا ماگ باشد.
توجه داشته باشيد بايد طرح تان حتما روي بدنه ي ليوان قرار بگيرد يعني قسمت پرينت شده به قسمت بدنه ليوان قرار بگيرد. پس از فيكس كردن بر روي ليوان ابتدا و انتهاي كاغذ را با چسب مخصوص حرارت به ليوان بچسبانيد. به همين علت هست كه بايد طرحتان را به صورت آينه اي پرينت بگيريد.
 پس از اينكه طرح به طور كامل برروي ليوان فيكس شد.ليوان را داخل دستگاه قرار دهيد و اهرم فشار را محكم كنيد.بعد از چند ثانيه ليوان را خارج كنيد وتمام.
شركت هداياي تبليغاتي نوين گرافيك بافعاليت در زمينه هديه تبليغاتي و مجهز به كارگاه هاي توليد تيشرت، توليد كلاه تبليغاتي، توليد آفتابگير خودرو، توليد انواع ساك دستي كاغذي و ساك دستي پارچه اي تبليغاتي، توليد كلاسور و كيفهاي چرم مصنوعي، ست هديه مديريتي، فلش مموري تبليغاتي، ساعت تبليغاتي، ليوان تبليغاتي كارگاه چاپ ليوان سابليميشن به عنوان يك شركت تبليغاتي و هداياي تبليغاتي همواره سعي در عرضه هديه هاي ارزان، نفيس و خلاقانه نموده ايم. برا ي ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگيريد يا در واتساپ پيام بگذاريد.

چاپ روي تيشرت 09904534705 تماس بگيريد.

چاپ روي تيشرت با عكس دلخواه به سادگي امكان پذير است و لوگو ، آثار هنري يا پيام شما به طرزي بزرگ به بيرون ارائه مي شود. چه مجموعه اي از لباس فرم مخصوص كاركنان شما باشد و چه هدايايي با اهميت براي رويدادها ، نوين گرافيك به شما كمك ميكند بهترين را ارئه دهيد.
افزودن لوگوي خود به تي شرت هاي سفارشي يك راه عالي براي تبليغ كسب و كار شما است و نشان مي دهد كه مردم هر بار كه آنها را با ميپوشند از شما به طور فعال حمايت مي كنند.چاپ روي تيشرت همچنين يادگاري هاي خوبي براي مجالس خانوادگي ، گردهمايي ها يا رويدادهاي خاص هستند. آنها هديه اي مناسب براي خانه هستند كه مردم بارها و بارها از آن استفاده خواهند كرد. علاوه بر اين ، با هر شستشو ارتباطات مثبتي با كسب و كار ، باشگاه ، علت يا رويداد خود ايجاد مي كنيد.

چاپ روي لباس تهران
چاپ روي لباس چكونه انجام ميشود؟
براي چاپ روي لباس با استفاده از كاغذ مخصوص چاپ در پينتر جوهرافشان طرح مورد نظر براي چاپ سابليميشن روي لباس چاپ ميشود.پس از چاپ طرح روي ورق قابل انتقال توسط چسب ضد حرارت روي لباس نصب ومحكم ميشود.براي انتقال تصوير از كاغذ به لباس ، به يك فرآيند پرس حرارتي نياز دارد كه تركيبي از زمان و فشار است. لباس را زير دستگاه با زمان مشخصي قرار ميدهيم و اهرم فشار را محكم ميكنيم.
نتيجه نهايي فرايندچاپ روي لباس سابليميشن ، چاپ با وضوح بالا و تمام رنگي است. از آنجا كه رنگها به جاي استفاده در سطح موضعي (مانند چاپ روي صفحه و چاپ مستقيم روي لباس) در لايه زيرين در سطح تزريق مي شوند ، چاپها در شرايط عادي ترك نمي خورند ، محو نمي شوند و از لباس جدا نمي شوند.
 در چاپ و تبليغات نوين گرافيك به خود مي‌باليم، كه مورد اعتماد برترين برندها و مؤسسات بوده‌ايم و همواره انتخاب اول آن‌ها هستيم.براي ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگيريد يا در واتساپ پيام بگذاريد.

چاپ پيكسل تبليغاتي 09904534705 تماس بگيريد.

چاپ روي پيكسل چگونه است؟
پيكسل خام: در واقع پيكسلي است كه هيچ گونه طرحي بر روي خود نداشته، و از دو قسمت اصلي  “رويه” و “زيره” جدا از هم تشكيل شده است.
كاغذ گلاسه و پرينتر: شما بايد طرح هاي خودتان را توسط پرينتر (رنگي يا سياه و سفيد) بر روي كاغذ گلاسه چاپ كنيد. براي توليد پيكسل از اين نوع كاغذ استفاده ميشود
كاتر پيكسل : از كاتر پيكسل براي برش طرح هاي چاپ شده روي كاغذ گلاسه استفاده ميشود
دستگاه پيكسل زن به علاوه قالب: به دستگاهي كه اجزاي محتلف پيكسل را بر روي سوار كرده و پرس ميكند، دستگاه پيكسل زن گفته ميشود. در واقع محور اصلي آموزش چاپ پيكسل اين دستگاه ميباشد. و قالب دستگاه پيكسل زن در واقع محل قرارگيري اجزاي پيكسل ميباشد.

چاپ پيكسل
پيكسل سوزني:
از پيكسل هاي سوزني در صنعت مد و تبليغات استفاده ي زيادي ميشود . در صنعت مد كه تقريبا مثل بمب تركيده و همه جا را تحت سيطره خود قرار داده است . با چاپ طرح  مناسب بر روي پيكسل سوزني شما ميتوانيد آن را تبديل به يك شيئ تزئيني كنيد . از پيكسل سوزني ميتوان بر روي لباس، كلاه ، كيف، كفش و .. استفاده كرد . طرح روي اين پيكسل ها ميتواند نشان دهنده ي شخصيت شما ، علاقه و يا حمايت شما از جريان يا كسي را نشان دهد . 
يكي ديگر از كاربرد هاي پيكسل سوزني در شركت نوين گرافيك استفاده آن به عنوان راهي براي تبليغ ميباشد . به عنوان مثال مسئولين يك كمپين ميتوانند طرح كمپين خود را بر روي پيكسل چاپ كنند . و با دادن آن به شركت كنندگان و يا بازديد كنندگان آن ها را به حمايت از كمپين وادارد . و يا فروشنده  اي كه با خريد هر مشتري يك پيكسل به رسم يادبود به آن ها ميدهد. اين پيكسل ها دركنار تبليغ تصويري، بدليل قيمت پايين آن ها راه حل ارزاني براي جذب مشتري ميباشند.
چاپ روي پيكسل جاكليدي دو طرفه:
پس از عرضه پيكسل  جاكليدي يك طرفه به بازار ايران و پيدا كردن جايگاه خود كه بسيار جذاب و مقرون بصرفه براي تبليغات است .نوبت به پيكسل هاي جاكليدي كه پا به ميدان بگذارند كه استقبال خوبي از آن ها صورت گرفت كه حال نوع جديدي از سري خانواده پيكسل هاي جاكليدي عرضه شده است كه امكان چاپ بر روي دو طرف آن امكان  پذير مي باشد كه اين موضوع آن را نسبت به ساير سري هاي پيكسل خاص و متفاوت كرده است .براي ديدن نمونه جاكليدي هاي دوطرفه به واتساپ 09904534705 پيام دهيد.
چاپ پيكسل مگنتي(آهنربايي):
از پيكسل مگنتي بيشتر براي سطهايي كه اهنربا آنها را چذب ميكنند مانند ييخچال استفاده ميشود كه در نوين گرافيك شكلها واندازه هاي مختلفي (دايره /مربع/مستطيل) موجود ميباشد.


كيفيت چاپ و ساخت پيكسل در ظرافت و زيبايي آن حرف اول را ميزند.نوين گرافيك گارانتي بهترين كيفيت و قيمت را به تمام مشتريان خودش ميدهد. براي ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگيريديا در واتساپ پيام بگذاريد.

چاپ كلاه وپازل و پرچم 09904534705 تماس بگيريد.

چاپ روي كلاه:

يكي از روش هاي تبليغات بصري استفاده از چاپ لوگو روي كلاه كپ هست كه با توجه به محيط استفاده از آن در رنگ هاي مختلف قابل سفارش و بدون محدوديت در تعداد رنگ قابل چاپ هست. 

پرتيراژترين و پر استفاده ترين كلاه كه براي چاپ سابليميشن مورد استفاده قرار مي گيرد كلاه نقاب دار پارچه اي مي باشد اين كلاه به علت سادگي و دوام بسيار مناسب و كيفيت عالي اولين گزينه براي استفاده در چاپ به عنوان تبليغات مي باشد.

جنس اين نوع كلاه ها از پارچه كتان مي باشند و مناسب جهت چاپ سابليميشن مي باشند. اين چاپ با قالب كلاه دستگاه هاي چند كاره يا تك كاره كلاه قابل انجام مي باشد و قسمت نقاب و پيشاني كلاه چاپ مي شود.

چاپ كلاه وپرچم

نحوه چاپ روي كلاه:

طرح يا عكس مورد نظر را بصورت آئينه (miror) توسط پرينتر خود با جوهر سابليميشن پرينت ميكنيم(پرينتر قابل استفاده و مناسب براي چاپ سابليميشن پرينتراپسون 6 رنگ ميباشد.پرس حرارتي را روشن نموده و دماي اوليه را روي 300 درجه فارنهايت قرار داده ، دماي ثانويه را روي 320 درجه و زمان را روي 60 ثانيه قرار ميدهيم.

كاغذ چاپ شده با جوهر سابليميشن را روي كلاه قرار داده و اطراف آن را با چسب نسوز به كلاه ميچشبانيم تا زير پرس حركت نكرده و در جاي مدنظر چاپ شود

پس از داغ شدن دستگاه و شنيدن صداي بوق كلاه سابليمشن را زير دستگاه قرار داده و پرس را ميبنديم.

(فشار دستگاه نبايد كم باشد چون باعث كمرنگ شدن كلاه ميشود)

دكمه ي استارت دستگاه را ميزنيم و منتظر پايان رسيدن زمان آن ميشويم.

بعد از شنيدن صداي بوق دستگاه، آن را خاموش كرده و كلاه را خارج ميكنيم، بعد از اطمينان از چاپ كامل كاغذ را جدا ميكنيم و منتظر سرد شدن آن ميشويم

حال شما يك چاپ با كيفيت و تمام رنگي روي سطح خود داريد.

براي ثبت سفارش چاپ روي كلاه ميتوانيد با شماره 09904534705 تماس بگيريد يا در واتساپ يا تلگرام پيام بگذاريد.

 

چاپ روي پازل:

 

از چاپ روي پازل ميتوانيد براي خودتان و يا هديه اي بسيار جالب و تك به مناسبت تولد - سالگرد ازدواج - روز مادر - روز پدر و يا هر مناسبتي كه فكرش را مي كنيد به عزيزانتان هديه دهيد.

از چاپ روي پازل ميتوان به عنوان هديه تبليغاتي استفاده كرد كه بسيار براي مشتري هدف شما جذاب و همچنين ميتواند به عنوان سرگرمي فكري هميشه از آن استفاده كند.

بريا ثبت سفارش چاپ روي پازل و در اندازه و شكلهاي مختلف با شمار ه 09904534705 تماس بگيريد يا در واتساپ يا تلگرام پيام بگذاريد.

چاپ ليوان تبليغاتي 09904534705 تماس بگيريد.

چاپ ليوان:

با چاپ ليوان  ، نوشيدن چاي را مفرح كنيد. ليوان سفيد به دليل ظرافت و ظاهر فوق العاده ، يك ليوان بسيار منحصر به فرد است. اين ليوان براي نوشيدن نوشيدني هاي گرم مانند چاي يا قهوه عالي است. چاپ ليوان سفارشي اكنون راحت تر از هميشه است. همانطور كه فقط بايد طرح خود را بارگذاري كنيد يا به طور متناوب مي توانيد يك طرح را از قالب هاي ليوان ما انتخاب كنيد. شما همچنين مي توانيد ايده ليوان تصوير خود را ارائه دهيد و تيم اختصاصي طراحان نوين گرافيك آن را به يك طرح ليوان زيبا تبديل مي كند. اين ليوان هاي سفيد از مواد با كيفيت بالايي برخوردار هستند و استانداردهاي چاپ ما بي نظير است. مناسب براي استفاده شخصي و هداياي شركتي.

چاپ ليوان
ليوان جادويي چيست؟
ليوان جادوئي هديه ي فوق العاده و شگفت انگيزي خواهد بود. نحوه عمل اين ليوان بسيار جالب و حيرت انگيز است.
در حالت عادي و هنگامي كه ليوان سرد است هيچ عكسي روي ليوان ها مشاهده نمي شود و ليوان به رنگ اصلي خود يعني مشكي مشاهده مي شود. اما هنگامي كه نوشيدني گرم درون ليوان ميريزيد ليوان تغيير كرده و عكسي كه چاپ شده به طور كامل و با كيفيت بسيار بالا و شفاف نمايان مي گردد.
چاپ ليوان داخل رنگي:
چاپ ليوان تبليغاتي داخل رنگي از حدمات ديگر چاپ و تبليغات نوين گرافيك مي باشد. تنها تفاوت اين ليوان ها رنگي بودن داخل و دسته آنها مي باشد.با توجه به اين كه داخل و دسته ليوان رنگي مي باشد مي توان هماهنگي بين طرح و رنگ داخل ليوان ايجاد نمود كه زيبايي ليوان چاپ شده را دو چندان مي كند. چاپ ليوان با شستشو از بين نمي رود و دوام بسيار زياي دارد. چاپ روي ليوان بخش بزرگي از خدمات چاپ وتبليغات نوين گرافيك را تشكيل مي دهد. قيمت بسيار مناسب، ارزان و مقرون به صرفه و كيفيت عالي و تضمين شده ي چاپ ليوان از مزيت هاي ليوان تبليغاتي سراميكي مي باشد. معمولا لوگو دو طرف ليوان و عكس بصورت كامل روي ليوان چاپ مي گرد.
از ويژگي هاي چاپ ليوان سابليميشن امكان چاپ ليوان حتي در تعداد ۱ عدد مي باشد.
البته اين امكان براي آن دسته از شركت ها و استارت آپ هايي كه به دنبال تبليغات با بازدهي بالا و نسبتا ارزان قيمت هستند نيز فراهم است كه با بستن قرارداد و ثبت سفارش ليوان در تيراژ هاي بسيار بالا نسبت به ثبت اين محصول اقدام كنند و طبيعي است كه با افزايش تيراژ سفارش هزينه هاي چاپ روي ليوان به صورت ملموسي كاهش مي يابد.
براي ثبت سفارش در چاپ وتبليغات نوين گرافيك با شماره 09904534705 تماس بگيريد يا در واتساپ پيام بگذاريد.

چاپ روي پيكسل با طرح محرم 09904534705 تماس بگيريد.

چاپ پيكسل :

اغلب سفارش دهندگان  به دنبال پيكسل هاي تبليغاتي با لوگو و برند كسب و كار خود ميگردند. با توجه به اينكه اين اين تبليغات بسيار ارزان و بازدهي بالاست و كسب‌و‌كار ها و مشاغل زيادي در آن وجود دارند، اين موضوع كاملا توجيه شده است.

پيكسل سوزني عاشورا
پيكسل ها محصولاتي دايره اي شكل و جذاب و داراي صد ها نمونه و طرح مختلف هستند. و شما ميتوانيد با فرستادن دعكس پيكسل خود را سفارشي كنيد.تو نوين گرافيك با پايين ترين قيمت طرفيد چون ما صفر تا صد كار رو خودمون انجام مي ديم و مواد اوليه مون رو خودمون توليد مي كنيم بدون واسطه پس كم ترين قيمت رو بهتون ميديم .
چون ما در نوين گرافيك خودمون همه چي رو توليد مي كنيم پس مي تونيم بهتون اين اطمينان رو بديم كه بهترين كيفيت رو بهتون ارائه مي ديم حتي كوچك ترين اجزاي پيكسل مون هم با كيفيته.


 پيكسل سوزني(سنجاقي) چيست؟
پيكسل سوزني مرسوم ترين نوع پيكسل موجود در هر جا مي باشد و هر كسي قطعا يك بار آن را در مغازه يا به همراه كسي ديده باشد ويژگي مهم اين پيكسل است كه در پشت آن قرار دارد كه كمك مي كند كه شما آن را به هر سطح پارچه اي يا هر سطحي كه قابليت فرورفتن سوزن در آن وجود داشته باشد را وارد كنيد و با خيال راحت از جدا نشدن اون با خودتون به هرجا دوست داريد ببريد  ما يعني تيم حرفه اي نوين گرافيك همه تلاشمون رو ميكنيم كه بهترين كيفيت اين نوع از پيكسل رو با كمترين قيمت بهتون بديم تازه هر مدل و اندازه اي كه از پيكسل سوزني يا همون سنجاقي خودمون رو بخوايد رو مي تونيم براتون بزنيم.
پيكسل جاسوئيچي چيست؟
پيكسل جاسوئيچي داراي مي تونه به شما كمك كنه كه كليداتون رو گم نكنيد!!! در واقع  هر توضيحي كه بخوايم درباره پيكسل جاكليدي بديم اضافيه و از اسم اش مشخصه كه براي نگه داشتن كليد هاي شما استفاده ميشه و شما مي تونيد طرحي كه دوست داريد رو بر روي جاكليدي خودتون داشته باشيدما يعني بچه هاي نوين گرافيك همه تلاشمون رو ميكنيم كه بهترين كيفيت پيكسل سوزني رو با كمترين قيمت بهتون بديم تازه هر مدل و اندازه اي كه از پيكسل جا كليدي  يا همون پيكسل جاسوئيچي خودمون رو بخوايد رو مي تونيم براتون بزنيم.
پيكسل مگنت (آهنربايي) چيست؟
اين نوع پيكسل بيشتر در مكان ها ثابت ديده مي شود مانند يخچال يا محل هايي كه قابليت اتصال آهنربا به آن ها وجود دارد و كاربرد هاي تبليغاتي آن را نيز نمي توان در نظر نگرفت چون معمولا در جاهاي ثابتي قرار مي گيرد به مشتري همواره شما را يادآور مي شود و مي توان از آن به عنوان كارت ويزيت با ارزش شما ياد كرد از جمله كاربرد هاي ديگر آن مي شود به چاپ عكس عزيزان بر روي آن و قرار دادن آن بر روي محل هاي ثابت قابل ديد براي به ياد داشتن و ديدن چهره آن هايي است كه دوستشان داريد و يا كاربرد تزئيني آن كه تصوير اشخاص يا تصاوير كساني را كه دوست دارد بر مكان هاي آهني خود داشته باشيد.
چاپ و تبليغات نوين گرافيك متخصص در زمينه توليد انواع پيكسل و مواد اوليه پيكسل مي باشد. و بهترين كيفيت و كمترين هزينه را براي شما در انواع پيكسل از قبيل پيكسل سوزني،  پيكسل مگنت، پيكسل جا كليدي، پيكسل هولوگرامي و غيره  به ارمغان آورده است .براي ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگيريد يا در واتساپ پيام بگذاريد.