چاپ كلاه وپازل و پرچم 09904534705 تماس بگيريد.

چاپ روي كلاه:

يكي از روش هاي تبليغات بصري استفاده از چاپ لوگو روي كلاه كپ هست كه با توجه به محيط استفاده از آن در رنگ هاي مختلف قابل سفارش و بدون محدوديت در تعداد رنگ قابل چاپ هست. 

پرتيراژترين و پر استفاده ترين كلاه كه براي چاپ سابليميشن مورد استفاده قرار مي گيرد كلاه نقاب دار پارچه اي مي باشد اين كلاه به علت سادگي و دوام بسيار مناسب و كيفيت عالي اولين گزينه براي استفاده در چاپ به عنوان تبليغات مي باشد.

جنس اين نوع كلاه ها از پارچه كتان مي باشند و مناسب جهت چاپ سابليميشن مي باشند. اين چاپ با قالب كلاه دستگاه هاي چند كاره يا تك كاره كلاه قابل انجام مي باشد و قسمت نقاب و پيشاني كلاه چاپ مي شود.

چاپ كلاه وپرچم

نحوه چاپ روي كلاه:

طرح يا عكس مورد نظر را بصورت آئينه (miror) توسط پرينتر خود با جوهر سابليميشن پرينت ميكنيم(پرينتر قابل استفاده و مناسب براي چاپ سابليميشن پرينتراپسون 6 رنگ ميباشد.پرس حرارتي را روشن نموده و دماي اوليه را روي 300 درجه فارنهايت قرار داده ، دماي ثانويه را روي 320 درجه و زمان را روي 60 ثانيه قرار ميدهيم.

كاغذ چاپ شده با جوهر سابليميشن را روي كلاه قرار داده و اطراف آن را با چسب نسوز به كلاه ميچشبانيم تا زير پرس حركت نكرده و در جاي مدنظر چاپ شود

پس از داغ شدن دستگاه و شنيدن صداي بوق كلاه سابليمشن را زير دستگاه قرار داده و پرس را ميبنديم.

(فشار دستگاه نبايد كم باشد چون باعث كمرنگ شدن كلاه ميشود)

دكمه ي استارت دستگاه را ميزنيم و منتظر پايان رسيدن زمان آن ميشويم.

بعد از شنيدن صداي بوق دستگاه، آن را خاموش كرده و كلاه را خارج ميكنيم، بعد از اطمينان از چاپ كامل كاغذ را جدا ميكنيم و منتظر سرد شدن آن ميشويم

حال شما يك چاپ با كيفيت و تمام رنگي روي سطح خود داريد.

براي ثبت سفارش چاپ روي كلاه ميتوانيد با شماره 09904534705 تماس بگيريد يا در واتساپ يا تلگرام پيام بگذاريد.

 

چاپ روي پازل:

 

از چاپ روي پازل ميتوانيد براي خودتان و يا هديه اي بسيار جالب و تك به مناسبت تولد - سالگرد ازدواج - روز مادر - روز پدر و يا هر مناسبتي كه فكرش را مي كنيد به عزيزانتان هديه دهيد.

از چاپ روي پازل ميتوان به عنوان هديه تبليغاتي استفاده كرد كه بسيار براي مشتري هدف شما جذاب و همچنين ميتواند به عنوان سرگرمي فكري هميشه از آن استفاده كند.

بريا ثبت سفارش چاپ روي پازل و در اندازه و شكلهاي مختلف با شمار ه 09904534705 تماس بگيريد يا در واتساپ يا تلگرام پيام بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.