آرشیو مرداد ماه 1402

چاپ پيكسل / چاپ روي اجسام

چاپ لیوان

چاپ لیوان سفید :

کیفیت چاپ روی لیوان سفید سرامیکی بسیار عالی می باشد و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ روی ماگ وجود ندارد،ونوع چاپ به گونه ای انجام می شود که به هیچ عنوان به مرور زمان رنگ آن کم و پاک نخواهد شد.
چاپ لیوان

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

لیوان سرامیکی دسته رنگی و داخل رنگی که امکان چاپ هر نوع طرحی بر روی آن وجود دارد. این لیوان یکی دیگر از سری محصولات تبلیغاتی چاپ نوین گرافیک است که در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود. رنگ دسته این لیوان با رنگ داخل آن یکی بوده و همین امر این لیوان را بسیار جذاب کرده است. چاپ لیوان دسته و داخل رنگی بصورت دسته قلبی نیز در تمام رنگها موجود میباشد.

چاپ (ماگ)لیوان حرارتی :

اگر تجربه خرید هدایای تبلیغاتی را به صورت مکرر و سالیانه داشته باشید، بدون شک در کمپین تبلیغاتی خود حتماً یک بار از  لیوان حرارتی تبلیغاتی استفاده کرده‌اید.  مشتری یا همکاران شما هر بار پس از استفاده از این هدیه با مشاهده لوگوی لیوان به یاد تجارت و کسب و کارتان خواهند بود.چاپ لیوان حرارتی بسیار جذاب است این لیوان با ریختن مایع داغ طرح چاپ شده روی لیوان نمایان میشود .چاپ لیوان حرارتی دسته قلبی-چاپ لیوان حرارتی اکلیلی و چاپ لیوان حرارتی داخل رنگی نیز همه موجود میباشد.

چاپ و تبلیغات نوین گرافیک  آمادگی قبول سفارشات چه بصورت خام و عمده و چه به‌ صورت چاپ لیوان را دارد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

پیکسل فوری اربعین

چاپ پیکسل فوری با کیفیت تضمینی:

پیکسل سوزنی در واقع نوعی بج سینه است که در ایران به این نام مشهور شده است. چاپ پیکسل سوزنی  در اشکال مختلف وجود دارد ولی رایج‌ترین و محبوب‌ترین شکل آن دایره‌ای می‌باشد. از چاپ پیکسل می‌توان برای تبلیغات شرکت‌ها، برند ها و یا هواداری از شخصیت، تیم یا برند محبوب خود استفاده کرد.
پیکسل فوری اربعین

چاپ پیکسل دسته کلیدی:

چاپ پیکسل دسته کلیدی هدایای بسیار زیبایی برای تبلیغات محصولات شما هستند.این روش چاپ بدلیل سادگی و سرعت فوق العاده و ارزانی جایگاه ویژه ای در چاپ هدایا دارد

چاپ پیکسل مگنتی:

 طیف وسیعی از انواع پیکسل در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک وجود دارد یکی از آنها چاپ پیکسل مگنتی است که برای نصب روی سطوح فلزی مناسب است .

قیمت چاپ پیکسل به تعداد سفارش شما نیز بستگی دارد و در تعداد سفارشات بالاتر مرکز چاپ وتبلیغات نوین گرافیک  قیمت را تا سر حد قابل توجهی کاهش می دهد، به طور کلی برای چاپ پیکسل به هیچ عنوان نگران قیمت نباشید، چون هزینه چاپ این محصول به هیچ عنوان گران قیمت نیست و به راحتی با هر میزان بودجه ای قابل انجام می باشد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام- ایتا پیام بگذارید.

پیکسل خام سوزنی 58 و پیکسل مگنتی توکار

پیکسل خام سوزنی :

پیکسل خام سوزنی یا پیکسل سوزنی خام در سایزهای مختلف  سایز ۴۴ و  سایز ۵۵ تولید و چاپ میشود سوزن این پیکسلها بصورت یک تکه و با کیفیت و بصورت پیکسل سوزنی خام چینی و پیکسل سوزنی خام ایرانی موجو میباشد.

پیکسل خام

پیکسل خام جاکلیدی:

پیکسل خام جاکلیدی دارای حلقه و زنجیر درجه 1,طلق براق و مات درجه -زیره و رویه که همه در یک بسته موجود میباشد و در نوین گرافیک بصورت بسته های 100-200 و... موجود میباشد.

پیکسل خام مگنتی:

در این نوع از پیکسل اتصال از طریق مگنت ( آهن ربا ) روی سطوح فلزی انجام می گیرد. جنس رویه و زیره از فلز مقاوم بوده که یک آهن ربا در پشت آن قرار میگیرد. آهنربایی موجود در آن بصورت پیکسل مگنتی خام پنهان -پیکسل خام مگنتی واشری در نوین گرافیک موجود میباشد .

 

قیمت پیکسل ارزان است . ارزان بودن پیکسل سبب شده است تا به عنوان پیکسل تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرید برای ثبت سفارش پیکسل خام -چاپ پیکسل از 10 عدد تا 10000عدد در نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

خرید و چاپ پرچم اختصاصی ایران و کشورهای مختلف

 تولید و چاپ پرچم تبلیغاتی ارزان فوری 2 ساعته:

چاپ پرچم رومیزی با طرح دلخواه خدمتی از چاپ و تبلیغات نوین گرافیک که می توانید هر طرحی و لوگو که دوست دارید روی پرچم های رومیزی چاپ کنید. پرچم رومیزی یکی از روش های کاربردی برای نمایش لوگو و برند هر کسب و کاری محسوب می شود. چاپ پرچم رومیزی با ارم یا لگوی اختصاصی یک تبلیغات چشمگیر و هوشمند است. چاپ پرچم در واقع می تواند نمادی از نوع کسب کار شما باشد که در نتیجه باعث می شود تا نظر بیننده را به خود جلب کند.
چاپ پرچم

انواع پرچم در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک:چاپ پرچم رومیزی ,چاپ پرچم تشریفات,چاپ پرچم اهتزاز,چاپ پرچم ساحلی,پرچم رومیزی تی شکل,پرچم رومیزی چندشاخه ای,پرچم رومیزی دورو جیر,پرچم رومیزی دور لیزری,پرچم یادبودو...برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام ایتا پیام بگذارید.

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه و تصاویر اختصاصی شما-نوین گرافیک

چاپ لیوان تبلیغاتی:
چاپ و تبلیغات نوین گرافیک هدایای تبلیغاتی و خرید هدیه تبلیغاتی ارزان مانند چاپ روی لیوان  دارای انواع و تنوع زیادی در نوع ، جنس ، اندازه و قابلیت چاپ و رنگ آمیزی بر روی لیوان را دارند که تأثیر زیادی در معرفی و فروش محصولات و برند شما میگذارند.

چاپ لیوان

چاپ لیوان سفید:

چاپ روی لیوان سفید یک ابزار تبلیغاتی عالی هستند. هر محصول و خدمتی می‌تواند از این طریق تبلیغ شود. چاپ ماگ سفید بدلیل کم هزینه بودن نسبت به سایر لیوانها در تبلیغات ویا حتی چاپ عکس شخصی کاربرد بیشتری دارد.

 

چاپ لیوان حرارتی یا جادویی :

چاپ لیوان حرارتی در حالت عادی و هنگامی که سرد هستند هیچ طرحی مشاهده نمی شود.اما زمانی که نوشیدنی گرم درون لیوان ریخته می شود رنگ لیوان تغییر کرده چاپ عکس دلخواه روی لیوان و بصورت کاملا واضح و شفاف با کیفیت بالا نمایان می گردد.

 

انواع لیوان‌های مختلف از قبیل لیوان سفید ساده سرامیکی، لیوان حرارتی یا جادویی، لیوان دسته قلبی، لیوان رنگی، لیوان شب نما، لیوان متالیک، لیوان اکلیلی و...در چاپ وتبلیغات نوین گرافیک قابل سفارش می‌باشد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

چاپ پیکسل ارزان | خرید پیکسل | چاپ پیکسل تبلیغاتی

پیکسل فروشی در تهران:

یکی از خدماتی که در مجموعه چاپ و تبلیغات نوین گرافیک میتوان به آن اشاره کرد ، ساخت پیکسل  است.چاپ پیکسل یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی است که طرافداران خاص خود را دارد .برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ و تلکرام و ایتا پیام بگذارید.

چاپ پیکسل دسته کلیدی

پیکسل سنجاقی دارای بیشترین استفاده در میان سایر انواع پیکسل است. مصارف آن برای زمانی است که میخواهید مخاطب شما آن را برروی لباس ، کیف ، پارچه و… متصل کند ، همچنین کسانی که فروشگاه لباس دارند میتوانند این مدل پیکسل سوزنی را با تصویر و تبلیغ فروشگاه خود چاپ کرده و به همراه لباس به فروش برسانند یا اینکه آن را بر روی ردیف جلوی رگال خود نصب کنید .

چاپ پیکسل جاکلیدی از انواع مناسب چاپ پیکسل برای مصارف تبلیغاتی است که به پیکسل حالت کاربردی را می بخشد.مشتری شما از دریافت یک پیکسل سرکلیدی زیبا بسیار خوشحال خواهد شد . مخصوصا اگر از طرح های عامه پسند در کنار تبلیغات خود در آن استفاده کنید .

چاپ پیکسل مگنتی:

خدمات چاپ نوین گرافیک در تولید و ساخت پیکسل‌های مگنتی (آهنربایی) مات و براق ، از متریال با کیفیت استفاده می‌کند.از پیکسل مگنتی (آهنربایی) می‌توان بر روی یخچال، کمدهای فلزی، بدنه خودرو و بسیاری از این نوع وسایل فلزی که در دید مخاطبان قرار دارد استفاده کرد.

خرید پیکسل خام در تهران

پیکسل خام عمده :

پیکسل یا بج یکی از رایج‌ترین و پرمصرف‌ترین اقلام تبلیغاتی است که قابلیت جابه‌جایی، حمل و استفاده‌ی آسان، آن را به یکی از محبوب‌ترین کالاهای چاپی تبدیل کرده است.  پیکسل خام درجه یک چینی برند پاندا در دو سایز ۴۴ میلی متری و ۵۸ میلی متری در فرم های پیکسل خام سوزنی، پیکسل خام جاکلیدی و مگنت خام با بهترین کیفیت و همچنین پیکسل خام ایرانی در سایز ۴۴ میلی متری بصورت پیکسل سوزنی با طلق و سوزن یک تکه چینی و پیکسل آهنربایی ,دستگاه پیکسل زن ,کاتر پیکسل ,قالب پیکسل  قابل عرضه به تهران و سایر استان ها می باشد.برای ثبت سفارش خرید پیکسل خام و مشاوره چاپ پیکسل با مشاوران ما تماس 09904534705 بگیرید!

قیمت دستگاه پیکسل زن

چاپ کارت ویزیت ارزان و آنلاین در تهران

چاپ کارت ویزیت ارزان و آنلاین در تهران:

یکی از ارزان ترین و موثرترین تبلیغات کسب وکار شما کارت ویزیت میباشد با وجود قدیمی بودن این روش ,ولی هنوز هم پرکاربرد میباشد. چاپ کارت ویزیت یکی از انواع تبلیغات چاپی می باشد که بسیاری از کسب و کارها از آن استفاده می کنند. برای همین قیمت کارت ویزیت برای این افراد بسیار مهم می باشد. در شرکت چاپ وتبلیغات نوین گرافیک علاوه بر چاپ انواع کارت ویزیت ,چاپ روی اجسا تبلیغاتی مانند :چاپ روی پیکسل ,چاپ روی لیوان,چاپ روی پرچم ,چاپ ساعت تبلیغاتی ,چاپ تیشرت ,چاپ کلاه ,چاپ فندک ,چاپ فرش و... برای سفارش کارت ویزیت و دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس 09904534705 باشید.
چاپ کارت ویزیت فوری

خرید و سفارش چاپ عکس روی لیوان

یکی از امکانات جذابی که در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک وجو دارد امکان چاپ تصویر روی لیوان است .در میان هدایای تبلیغاتی چاپ روی لیوان از محبوبیت بالایی برخوردار است.
چاپ ماگ

چاپ روی لیوان سفید:

از پرطرفدارترین و پر فروش ترین نوع لیوان های مورد استفاده برای چاپ، لیوان سفید است. به دلیل،  آن که قیمت چاپ لیوان  بسیار مناسبی دارد چاپ آرم، تبلیغ، آدرس سایت و هرگونه طرح دلخواهی می توانید برروی لیوان به چاپ برسانید.یا چاپ عکس شخصی روی لیوان برای هدیه دادن بسیار مناسب است.

چاپ لیوان حرارتی با عکس اختصاصی :

 انتخاب ماگ حرارتی به عنوان هدیه سازمانی یکی از خلاقانه ترین کارها است و شما می توانید طرح یا تصویر دلخواه خود را با کیفیت بالا بر روی این محصول چاپ نمایید.قیمت ماگ حرارتی سفارشی برای کادو بسیار مناسب می باشد و البته  شما با یک هزینه مناسب یک کادو جذاب و زیبا را به عزیزان خود هدیه می دهید.انواع لیوان حرارتی:چاپ لیوان حرارتی اکلیلی,چاپ لیوان حرارتی دسته قلبی,چاپ لیوان حرارتی دسته ساده .

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی از انواع دیگر لیوان های پرطرفدار و البته منحصربه فرد در صنعت چاپ عکس به شمار می روند.گرچه رنگ بدنه ی این لیوان ها سفید است؛ اما دسته ها و داخل آنها می تواند رنگی باشند. تنها تفاوتی که این لیوان ها با لیوان های سرامیکی ساده دارند، رنگی بودن دسته و داخلشان است.از این مدل لیوان بصورت دسته قلبی - و دسته ساده در انواع رنگها موجود است.

چاپ عکس روی ماگ با بروز ترین دستگاه ها انجام می شود و جنس لیوان نیز بسیار عالی است و با شستن طرح روی لیوان به هیچ عنوان کدر نمی شود و از بین نمی رود.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در وتساپ -تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

سفارش چاپ پیکسل تبلیغاتی

خرید پیکسل ارزان قیمت :

چاپ پیکسل امکان چاپ و درج طرح دلخواه را برای مشتریان دارد. یک برند تجاری می تواند نام، لوگو و راه های ارتباطی خود را بر روی آن درج کند تا دریافت کنندگان با دیدن محصول، برند شما را به یاد آورند.
چاپ پیکسل مگنتی

چاپ پیکسل جاکلیدی یکی از آویزهای رایج میان قشر جوان و نوجوان  و کسب و کارها هست و به‌عنوان یه وسیله تجملی طرفداران زیادی دارد.مزیت مهم چاپ پیکسل دوام مناسب و شیک بودن اونها در مقایسه با سایر هدایای تبلیغاتی است. قیمت چاپ روی پیکسل به عوامل متعددی وابسته می باشد. بسته به نوع هدیه، تعداد آن، ابعاد، نوع چاپ و ... این هزینه می تواند متغیر باشد.چاپ پیکسل مگنتی در سایزهای مختلف یکی از روش های پرطرفدار برای جذب مشتریان جدید می باشد. چاپ و تبلیغات نوین گرافیک کلیه خدمات چاپ پیکسل فوری را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین مدت زمان ممکن ارائه می دهد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام-ایتا پیام بگذارید.