چاپ پیکسل ارزان | خرید پیکسل | چاپ پیکسل تبلیغاتی

پیکسل فروشی در تهران:

یکی از خدماتی که در مجموعه چاپ و تبلیغات نوین گرافیک میتوان به آن اشاره کرد ، ساخت پیکسل  است.چاپ پیکسل یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی است که طرافداران خاص خود را دارد .برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ و تلکرام و ایتا پیام بگذارید.

چاپ پیکسل دسته کلیدی

پیکسل سنجاقی دارای بیشترین استفاده در میان سایر انواع پیکسل است. مصارف آن برای زمانی است که میخواهید مخاطب شما آن را برروی لباس ، کیف ، پارچه و… متصل کند ، همچنین کسانی که فروشگاه لباس دارند میتوانند این مدل پیکسل سوزنی را با تصویر و تبلیغ فروشگاه خود چاپ کرده و به همراه لباس به فروش برسانند یا اینکه آن را بر روی ردیف جلوی رگال خود نصب کنید .

چاپ پیکسل جاکلیدی از انواع مناسب چاپ پیکسل برای مصارف تبلیغاتی است که به پیکسل حالت کاربردی را می بخشد.مشتری شما از دریافت یک پیکسل سرکلیدی زیبا بسیار خوشحال خواهد شد . مخصوصا اگر از طرح های عامه پسند در کنار تبلیغات خود در آن استفاده کنید .

چاپ پیکسل مگنتی:

خدمات چاپ نوین گرافیک در تولید و ساخت پیکسل‌های مگنتی (آهنربایی) مات و براق ، از متریال با کیفیت استفاده می‌کند.از پیکسل مگنتی (آهنربایی) می‌توان بر روی یخچال، کمدهای فلزی، بدنه خودرو و بسیاری از این نوع وسایل فلزی که در دید مخاطبان قرار دارد استفاده کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.