چاپ روي پيكسل با طرح محرم 09904534705 تماس بگيريد.

چاپ پيكسل :

اغلب سفارش دهندگان  به دنبال پيكسل هاي تبليغاتي با لوگو و برند كسب و كار خود ميگردند. با توجه به اينكه اين اين تبليغات بسيار ارزان و بازدهي بالاست و كسب‌و‌كار ها و مشاغل زيادي در آن وجود دارند، اين موضوع كاملا توجيه شده است.

پيكسل سوزني عاشورا
پيكسل ها محصولاتي دايره اي شكل و جذاب و داراي صد ها نمونه و طرح مختلف هستند. و شما ميتوانيد با فرستادن دعكس پيكسل خود را سفارشي كنيد.تو نوين گرافيك با پايين ترين قيمت طرفيد چون ما صفر تا صد كار رو خودمون انجام مي ديم و مواد اوليه مون رو خودمون توليد مي كنيم بدون واسطه پس كم ترين قيمت رو بهتون ميديم .
چون ما در نوين گرافيك خودمون همه چي رو توليد مي كنيم پس مي تونيم بهتون اين اطمينان رو بديم كه بهترين كيفيت رو بهتون ارائه مي ديم حتي كوچك ترين اجزاي پيكسل مون هم با كيفيته.


 پيكسل سوزني(سنجاقي) چيست؟
پيكسل سوزني مرسوم ترين نوع پيكسل موجود در هر جا مي باشد و هر كسي قطعا يك بار آن را در مغازه يا به همراه كسي ديده باشد ويژگي مهم اين پيكسل است كه در پشت آن قرار دارد كه كمك مي كند كه شما آن را به هر سطح پارچه اي يا هر سطحي كه قابليت فرورفتن سوزن در آن وجود داشته باشد را وارد كنيد و با خيال راحت از جدا نشدن اون با خودتون به هرجا دوست داريد ببريد  ما يعني تيم حرفه اي نوين گرافيك همه تلاشمون رو ميكنيم كه بهترين كيفيت اين نوع از پيكسل رو با كمترين قيمت بهتون بديم تازه هر مدل و اندازه اي كه از پيكسل سوزني يا همون سنجاقي خودمون رو بخوايد رو مي تونيم براتون بزنيم.
پيكسل جاسوئيچي چيست؟
پيكسل جاسوئيچي داراي مي تونه به شما كمك كنه كه كليداتون رو گم نكنيد!!! در واقع  هر توضيحي كه بخوايم درباره پيكسل جاكليدي بديم اضافيه و از اسم اش مشخصه كه براي نگه داشتن كليد هاي شما استفاده ميشه و شما مي تونيد طرحي كه دوست داريد رو بر روي جاكليدي خودتون داشته باشيدما يعني بچه هاي نوين گرافيك همه تلاشمون رو ميكنيم كه بهترين كيفيت پيكسل سوزني رو با كمترين قيمت بهتون بديم تازه هر مدل و اندازه اي كه از پيكسل جا كليدي  يا همون پيكسل جاسوئيچي خودمون رو بخوايد رو مي تونيم براتون بزنيم.
پيكسل مگنت (آهنربايي) چيست؟
اين نوع پيكسل بيشتر در مكان ها ثابت ديده مي شود مانند يخچال يا محل هايي كه قابليت اتصال آهنربا به آن ها وجود دارد و كاربرد هاي تبليغاتي آن را نيز نمي توان در نظر نگرفت چون معمولا در جاهاي ثابتي قرار مي گيرد به مشتري همواره شما را يادآور مي شود و مي توان از آن به عنوان كارت ويزيت با ارزش شما ياد كرد از جمله كاربرد هاي ديگر آن مي شود به چاپ عكس عزيزان بر روي آن و قرار دادن آن بر روي محل هاي ثابت قابل ديد براي به ياد داشتن و ديدن چهره آن هايي است كه دوستشان داريد و يا كاربرد تزئيني آن كه تصوير اشخاص يا تصاوير كساني را كه دوست دارد بر مكان هاي آهني خود داشته باشيد.
چاپ و تبليغات نوين گرافيك متخصص در زمينه توليد انواع پيكسل و مواد اوليه پيكسل مي باشد. و بهترين كيفيت و كمترين هزينه را براي شما در انواع پيكسل از قبيل پيكسل سوزني،  پيكسل مگنت، پيكسل جا كليدي، پيكسل هولوگرامي و غيره  به ارمغان آورده است .براي ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگيريد يا در واتساپ پيام بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.