چاپ روي ماگ09904534705تماس بگيريد.

چاپ پيكسل / چاپ روي اجسام

چاپ روي ماگ09904534705تماس بگيريد.

چاپ روي ماگ تبليغاتي:

ماگ‌ها جزو اولين وسايلي هستند كه در شروع روز استفاده مي‌كنيم. به همين دليل يك ماگ جذاب، انرژي صبح را چند برابر مي‌كند. 
چاپ ماگ تبليغاتي:
براي كسب و كار رويايي شما چه لذتي بالاتر از اينكه برندتان در دستان گرم مشتري نوازش شود و لحظاتي لذت و شادي خود را در كنار برند شما بگذرانند؟ اين رويا محقق شدني است. با ليوان تبليغاتي يا ماگ تبليغاتي بسيار راحت تر از آنچه فكر مي كنيد اين رويا به واقعيت مي پيوندد. ليوان تبليغاتي جزو هداياي تبليغاتي ارزان و كاربردي مي باشد كه در بين كسب و كارها طرفداران زيادي دارد و تقريبا يك پاي هميشگي كمپين هاي تبليغاتي است.ليوان تبليغاتي يكي از محصولات تبليغاتي است كه حضور بسيار پررنگ در نمايشگاه ها و همايش ها دارد. دقيقا زماني كه يك ارتباط كاري يا عاطفي در نمايشگاه و همايش ها در حال شكل گيري است ليوان تبليغاتي  با برند شما در آن لحظه حضور دارد و آيا شما زمان ديگري را سراغ داريد كه يك برند بتواند ماندگار در ذهن مشتري شود؟
وقتي كه شركت كنندگان در همايش و يا نمايشگاه گلويي تازه مي كنند يا نوشيدني خنكي مي خورند و لذت مي برند و يا نوشيدني گرمي مي خوردند تا وجودشان را گرم كنند ليوان تبليغاتي سراميكي شما در اين لذت سهيم خواهد بود.

چاپ ليوان
توصيه شديد ما به شما اين است كه اين لحظات را از دست ندهيد از معجزه ماگ تبليغاتي و ليوان تبليغاتي غافل نشويد.
ليوان سراميكي سفيد:معمولا ليوان سراميكي مورد استفاده ساده و معمولي آن است كه به عنوان ليوان سراميكي سفيد هم مي شناسيم كه كيفيت خوبي هم دارد و در صورت چاپ طرح و نوشته بر روي آن از دوام و ماندگاري بالايي برخوردار است و حتي با شستشوي زياد از بين نمي رود.


ليوان هاي تبليغاتي جادوئي(حرارتي):


اين نوع ليوان ها كاملا لايه بيروني آنها مشكي مي باشد .  وقتي روي اين ليوان ها چاپ زده ميشود قابليت رويت براي مشتري نمي باشد . ليوان هاي تبليغاتي جادوئي موقعي براي رويت چاپ آماده هستند كه درون آن ها آب جوش ريخته شود ، طرح چاپ شده روي ليوان جادويي تبليغاتي آهسته آهسته نمايان مي شود و قابل رويت . وقتي حرارت ليوان تبليغاتي جادويي بعد از ريختن آب جوش شروع به پايين آمدن مي كند طرح چاپ شده روي ليوان جادوئي قابليت رويت شدن را آهسته آهسته از دست مي دهد و باز به همان شكل اوليه ديده مي شود ( كلا ليوان تبليغاتي جادوئي مشكي خواهد شد). 


چاپ عكس روي ليوان:


كاغذ سابليميشن، پرينتر رنگي، ماگ سفيد سراميكي، دستگاه سابليميشن چسب مخصوص حرارت در دماي بالا (چسب سابليميشن)
مراحل آموزش چاپ عكس روي ليوان:
ابتدا عكس مورد نظر را با سايز ماگ يا ليوانتان با پرينتر رنگي چاپ كنيد و آن را روي ليوان تان قرار بدهيد.
در اين مرحله عكس دلخواه خودتان به صورت رنگي توسط پرينترهاي رنگي به خصوص پرينترهاي جوهر افشان عكس خودتان را بر روي كاغذ سابليميشن كه مخصوص چاپ تيشرت و ليوان مي باشد راپرينت بكنيد.
در اين مرحله كافي است عكس دلخواه خودتان را دور تا دور ليوان فيكس بكنيد به طوري كه از كنار دسته و بالا پايين ليوان دقيقا وسط ليوان يا ماگ باشد.
توجه داشته باشيد بايد طرح تان حتما روي بدنه ي ليوان قرار بگيرد يعني قسمت پرينت شده به قسمت بدنه ليوان قرار بگيرد. پس از فيكس كردن بر روي ليوان ابتدا و انتهاي كاغذ را با چسب مخصوص حرارت به ليوان بچسبانيد. به همين علت هست كه بايد طرحتان را به صورت آينه اي پرينت بگيريد.
 پس از اينكه طرح به طور كامل برروي ليوان فيكس شد.ليوان را داخل دستگاه قرار دهيد و اهرم فشار را محكم كنيد.بعد از چند ثانيه ليوان را خارج كنيد وتمام.
شركت هداياي تبليغاتي نوين گرافيك بافعاليت در زمينه هديه تبليغاتي و مجهز به كارگاه هاي توليد تيشرت، توليد كلاه تبليغاتي، توليد آفتابگير خودرو، توليد انواع ساك دستي كاغذي و ساك دستي پارچه اي تبليغاتي، توليد كلاسور و كيفهاي چرم مصنوعي، ست هديه مديريتي، فلش مموري تبليغاتي، ساعت تبليغاتي، ليوان تبليغاتي كارگاه چاپ ليوان سابليميشن به عنوان يك شركت تبليغاتي و هداياي تبليغاتي همواره سعي در عرضه هديه هاي ارزان، نفيس و خلاقانه نموده ايم. برا ي ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگيريد يا در واتساپ پيام بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.