چاپ طرح دو نفره روي لباس

چاپ پيكسل / چاپ روي اجسام

چاپ طرح دو نفره روي لباس

 چاپ روي تيشرت يكي از پرطرفدار ترين و جذاب ترين محصولات در زمينه چاپ روي اجسام است و همچنين هديه اي مناسب، جذاب و مقرون به صرفه مي باشد.


جنس انواع چاپ روي تيشرت:

چاپ تيشرت جودون /چاپ تيشرت اسپان/چاپ تيشرت ملانژ /
چاپ تيشرت زنانه/چاپ تيشرت بچه گانه /چاپ تيشرت پنيه اي/چاپ و توليد تيشرت فلامنت /
چاپ سويشرت كلاه دار/چاپ تيشرت ورزشي و...
چاپ نوين گرافيك داراي انواع بسيار گسترده اي از تي شرت هاي مردانه و تي شرت هاي زنانه در سايزها ،جنس ها و رنگ هاي متنوع مي باشد كه شما مي توانيد با سليقه خودتان طرح هاي مختلفي را بر روي تي شرت چاپ كنيد.
براي شروع كار كافي است متن يا عكسها خودتان را از طريق واتساپ 09904534705 ارسال كنيد.و تيشرت دلخواه خودتان را انتخاب نماييد، و سپس منتظر چاپ طرح خود بروي تيشرت باشيد.
 دستگاه چاپ سابليميشن:
يك دستگاه خاص با قابليت چاپ متفاوت به كمك انرژي حرارتي و فشار است. روش چاپ با اين دستگاه‌ها نسبت به روشهاي ديگر متفاوت است و كار آن بسيار آسان‌تر است. البته اساس كار اين دستگاه‌ها به شكلي است كه اپراتور بايد چند مرحله را انجام دهد تا سپس به كمك آن بتوانند يك يا چند پيراهن يا هر پارچه ديگري را به كمك آن چاپ كند. چاپ سابليميشن يك تكنيك چاپ رنگي خاص است كه به كمك آن طرح‌هاي ديجيتالي بر روي سطوح صاف مانند كاشي و سراميك و پارچه‌هاي صاف چاپ مي‌شوند. تفاوتي كه چاپ سابليميشن با ساير تكنيك‌ها دارد اين است كه از انرژي حرارتي، چسب سابليميشن و فشار براي انجام چاپ استفاده مي‌شود. شايد اگر ما عناويني مانند دستگاه چاپ حرارتي، دستگاه چاپ فشاري يا دستگاه چاپ تخت را هم براي اين دستگاه‌ها انتخاب كنيم چندان بد نباشد.

چاپ طرح دو نفره روي لباس
مشخصات چاپ تيشرت:
جنس  تيشرت اسپان وپنبه بوده و قابل شستشو مي باشد.

چاپ روي تيشرت با كيفيت و دقت بسيار بالا و با استفاده از دستگاه هاي پيشرفته و به‌روز انجام مي شود.

چاپ تيشرت برابر آب و شستشو كاملا مقاوم است و از بين نمي رود.
شركت چاپ و تبليغات نوين گرافيك خدمات چاپ عكس و آرم و لوگو را روي انواع تي شرت هاي بچه گانه و دخترانه و زنانه و مردانه انجام مي دهد.كيفيت چاپ عكس روي تيشرت هاي شركت نوين گرافيك بسيار بالا مي باشد و محدوديتي از لحاظ تعداد سفارش و تعداد رنگ طرح هاي ارسالي از طرف مشتريان وجود ندارد.تمامي تيشرت ها داراي سايز بندي هستند و مشتريان گرامي با انتخابسايز خود مي توانند تي شرت مدنظر خود را مطابق با سايز خود سفارش دهند.براي ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگيريد.يا در واتساپ پيام بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.