خريد پيكسل سوزني

چاپ پيكسل / چاپ روي اجسام

خريد پيكسل سوزني

پيكسل يك صفحه فلزي دايره اي شكل است كه طرح چاپ شده بر روي كاغذ و يك لايه طلق شفاف پلاستيكي بر روي آن پرس مي گردد . اين طلق براق علاوه بر زيبايي، مقاومت آن را در برابر پاره شدن ، گرد وخاك ,آب و … افزايش ميدهد . طرح و نشان هاي مختلف بر روي كاغذ معمولي پرينت ، سپس برش داده ميشود و بر روي يك صفحه فلزي با ابعاد مختلف قرار داده ميشود و سپس با دستگاه پيكسل زن ، بر روي هم فيكس مي گردد. پيكسل در ابعاد و اندازه هاي مختلف توليد مي گردد همچنين از چاپ روي پيكسل براي سنجاق سينه ونمايش لوگو بكار ميرود . بمنظور نصب پيكسل در محل هاي مختلف ، پشت آن داراي سنجاق يا آهنربا مي باشد . سنجاق براي نصب بر روي پارچه (لباس،كوسن ،كيف،پرده و ..)و چاپ پيكسل مگنتي  بر روي سطوح آهني (يخچال،پنجره،ويترين فلزي و …) بكار ميرود.

چاپ لوگو روي پيكسل
پيكسل سوزني داراي بيشترين استفاده در ميان ساير انواع پيكسل است.چاپ پيكسل سنجاقي همچون ديگر انواع پيكسل بر روي سطح دوار جلوي آن چاپ و توسط يك طلق شيشه اي پرس ميگردد.تفاوت آن در نوع اتصال پيكسل است كه توسط يك سوزن كه در پشت آن قرار دارد بر روي سطح پارچه مانند متصل مي گردد.چاپ پيكسل سوزني  جهت الصاق بر روي لباس و كيف و … است و مصارف آن براي تبليغات برند شما و استفاده هاي شخصي است اين مدل رايج ترين مدل پيكسل است.


چاپ پيكسل دسته كليدي از انواع مناسب چاپ پيكسل براي مصارف تبليغاتي است كه به پيكسل حالت كاربردي را مي بخشد.پيكسل جاكليدي يا جاسوئيچي اغلب براي تبليغات مورد استفاده قرار ميگيرد ولي تمايل به استفاده از آن بعنوان يك هديه خاص و يا يك مورد با كاربرد شخصي نيز وجود دارد. پيكسل سركليدي را ميتوانيد به عنوان يك هديه به مشتريان خود بدهيد . فرقي نميكند چه كسب و كاري داريد مشتري شما از دريافت يك پيكسل سركليدي زيبا بسيار خوشحال خواهد شد . مخصوصا اگر از طرح هاي عامه پسند در كنار تبليغات خود در آن استفاده كنيد .


مي خواهيد طرح دلخواه خود را بر روي پيكسل چاپ كنيد؟ همين الان با چاپ روي پيكسل نوين گرافيك 09904534705 تماس بگيريد يا در واتساپ پيام بگذاريد وبا كارشناسان مجرب ما در زمينه طراحي و چاپ مشاوره رايگان بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.