دستگاه پيكسل زن و پيكسل خام

چاپ پيكسل / چاپ روي اجسام

دستگاه پيكسل زن و پيكسل خام

يكي از ساده ترين و ارزانترين و كوچك ترين دستگاه هاي خانواده سابليميشن مدل دستگاه پيكسل زن مي باشد كه وظيفه ي آن همان طور كه از نامش پيداست چاپ بر روي پيكسل و يا بچ سينه مي باشد.
اقتصادي ترين روش ايجاد درآمد از طريق چاپ  در منزل و در اوقات بيكاري خود با كمترين هزينه درامد زايي داشته باشيد و يا شغلي نداريد و با سرمايه اندك مي خواهيد كاري شروع كنيد شديدا اينخريد دستگاه پيكسل زن  را به شما پيشنهاد مي كنيم چون تمام مزيت هاي مدنظر شما را دارد. كاركرد با دستگاه پيكسل زن براي هر سن و تخصصي ممكن است و كاملا بي خطر مي باشد.
اگر تازه مي خوايد كسب و كار پيكسلي خودتون رو راه بندازيد بهترين گزينه پيكسل زن دستي هست كه با قيمت مناسبي كه داره مي تونه شما را در ابتداي اين راه كمك كند كافي است فقط مواد خام را همراه با كاغذ برش خورده در داخل دستگاه قرار دهيد و با فشار دست آن ها را به هم منتاژ كنيد و پيكسل هاتونو بسازيد.

 دستگاه پيكسل زن و پيكسل خام

وسايل مورد نياز براي چاپ پيكسل:
دستگاه پيكسل زن
كاتر پيكسل
قالب پيكسل
پرينتر جوهرافشان
كاغذ

پيكسل خام(پيكسل خام سوزني/پيكسل خام مگنتي/پيكسل خام دسته كليدي)

كاتر پيكسل: كاتر پيكسل براي برش راحتر كاغذ مي باشد كه سرعت بريدن كاغذ شما را تا ۱۰ برابر بيشتر مي كند هم چنين كيفيت كار خود را بالاتر ببريد و لبه هاي حاصل از كار با قيچي را از بين ببريد شما كافي است تا برگه را در اين كاتر قرار دهيد تا كاغذ گرد شده مناسب براي قرار گرفتن در دستگاه پيكسل زن را  با يك حركت دست به شما بدهددونوع كاتر داريم كاتر ايراني و چيني كه كاتر ايراني در نوين گرافيك استفاده ميشود و سرعت بالايي دارد.
قالب پيكسل: جنس قالب پيكسل فلزي بوده و براي تمامي دستگاههاي پيكسل زن انواع قالب براي توليد سايز هاي مختلف پيكسل وجود دارد كه با خريد دستگاه پيكسل زن قالب سايز 44كه بسيار پرطرفدار است روي آن نصب است.


در صورتي كه به آگاهي بيشتري براي خريد احتياج داريد اينجا را كليك كنيد.


نوين گرافيك  smileyمتخصص در زمينه توليدوفروش انواع پيكسل و مواد اوليه پيكسل /دستگله پيكسل زن مي باشدو بهترين كيفيت و كمترين هزينه را براي شما در انواع پيكسل از قبيل پيكسل سوزني،  پيكسل مگنت، پيكسل جا كليدي، پيكسل هولوگرامي و غيره  به ارغمان آورده است.براي ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگيريديا در واتساپ پيام بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.