چاپ پيكسل وبج 09904534705 تماس بگيريد

چاپ پيكسل / چاپ روي اجسام

چاپ پيكسل وبج 09904534705 تماس بگيريد

چاپ پيكسل:

بج و پيكسل هداياي بسيار زيبايي براي تبليغات محصولات شما هستند. اين روش چاپ بدليل سادگي و سرعت فوق العاده و ارزاني جايگاه ويژه اي در چاپ هدايا دارد.چاپ عكس دلخواه روي پيكسل ، محدوديت رنگ ندارد و امكانات لازم براي انتخاب آزادانه جهت چاپ طرح دلخواه روي پيكسل را به شما مي دهد.اندازه پيكسل در شرايط فعلي ، پپيكسل 44 ميليمتري و پيكسل58 ميليمتري است.چاپ پيكسل ها در انواع سوزني ، مگنتي و مدل جاسوئيچي ارائه مي شوند . همچنين مي توانند به صورت پيكسل پشت فلزي يا پيكسل پشت پلاستيكي باشند. چاپ پيكسل زمان كمي مي برد و مدت زمان چاپ پيكسل كوتاه است . در واقع براي توليد پيكسل ، بايد ساخت پيكسل با تيراژ چند هزار عددي در روز را در نظر داشت.كيفيت چاپ و ساخت پيكسل در ظرافت و زيبايي آن حرف اول را ميزند.نوين گرافيك  گارانتي بهترين كيفيت و قيمت را به تمام مشتريان خودش ميدهد.زيرا توليد كننده است .
كاربرد پيكسل:
كاربري پيكسل ها متنوع و متفاوت است . پيكسل ها مي توانند روي كيف ، روي كفش و در عادي ترين و مرسوم ترين حالت ، روي سينه لباس قرار گيرند ؛ پيكسل ها جدي ترين رقيب بج سينه فلزي به حساب مي آيند زيرا بسياري از محدوديت هاي چاپ بج سينه در چاپ پيكسل وجود ندارد .

چاپ پيكسل
چاپ پيكسل سوزني :
پيكسل هاي سوزني يا گيره دار نمونه از پيكسل هاي تبليغاتي هستند كه بر پشت آنها گيره يا سنجاقي تعبيه شده است كه با استفاده از اين گيره ها امكان آويزان كردن اين پيكسل بر روي لباس به شكل بج سينه يا بر بر روي كيف يا كوله پشتي ميسر است.


چاپ پيكسل دسته كليدي:
چاپ جاكليدي با طرح سفارشي ، اكثر افراد جامعه سعي در نمايش تفكرات خود دارند مثلا لباس و پوششي را انتخاب ميكنند كه بيانگر تفكر، عقايد و علايق آنها است. اين تفكرات و علايق را به شكل نماد، جمله و يا تصويري مفهومي در ظاهر خود به نمايش ميگذارند.براي نمايش علايق افراد در زمينه هاي مختلف ميتوان از پيكسل دسته كليدي استفاده كرد. 


چاپ پيكسل آهن ربايي
يا مگنتي:
پيكسل هاي آهن ربايي نمونه اي ديگر از پيكسل هاي تبليغاتي يا پيكسل هاي تزييني هستند كه بر پشت انها آهن ربايي تعبيه شده است كه اين آهن ربا سبب استفاده از پيكسل بر روي سطوح آهني مانند يخچال مي شود.

 

گروه چاپ و تبليغات نوين گرافيك با هدف ارائه خدمات نوين چاپ  به روش هاي گوناگون بر روي سطوح مختلف با استفاده از دستگاه هاي مدرن چاپ تاسيس شد و با بهره گيري از كادري مجرب  در زمينه هاي مختلف چاپ پا به عرصه وجود گذاشته است براي مشاوره و ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.