چاپ روي لباس وتيشرت نوين گرافيك 09904534705 تماس بگيريد.

چاپ روي تيشرت سفيد معمول ترين و پرطرفدار ترين حالت چاپ روي تيشرت مي باشد. به ويژه كه اين تيشرت ها بهترين گزينه براي استفاده جهت تيشرت هاي تبليغاتي است و تقريبا ۹۰ درصد شركت ها به اين نوع تيشرت تمايل دارند.همچنين علت علاقمندي بدين تيشرت ها چاپ با رنگهاي بسيار عالي و همچنين قيمت مناسب آن نسبت به ساير تيشرت ها مي باشد.كيفيت پارچه هاي اسپان مورد استفاده جهت توليد تيشرت هاي سفيد توسط شركت نوين گرافيك در نوع خود بي نظير بوده و داراي كيفيت فوق العاده اي مي باشد.
زماني كه شما با شخصي برخورد مي‌كنيد، اولين چيز كه نظر شما را جلب مي‌كند لباس اوست. لباس از جمله كالاهايي است كه بسيار زياد در معرض ديد ديگران قرار دارد و يكي از استراتژي هاي مهم در انتخاب يك كالاي تبليغاتي همين در معرض ديد بودن و كاربردي بودن آن كالا است.مي‌توانيد روي تيشرت لوگو و نام تجاري خود يا شعار تبليغاتي خود را چاپ كنيد و از كاركنان و كارمندان خود بخواهيد كه همگي به صورت يكدست آن را در همايش ها، كنفرانس ها، نمايشگاه ها و يا جلسات مهم به تن كنند و از اين طريق اتحاد و همبستگي كاركنان شركت خود را نشان دهيد.

چاپ رنگي روي تيشرت
ميتوانيد از  چاپ روي لباس و تيشرت براي ست خانوادگي براي تولد يا مراسمات خود استفاده كنيد كه فوق العاده جذاب ميباشد. 
ما در چاپ و تبليغات نوين گرافيك با در اختيار داشتن برروزترين تجهيزات براي انجام چاپ روي تي شرت و لباس در خدمت شما هستيم . شما مي توانيد متن و تصوير مورد نظر از براي مابه شماره واتساپ 09904534705 ارسال كنيد و همچنين سايز لباس را مشخص كنيد و لباس  چاپ شده را درب منزل تحويل بگيرد .شما مي توانيد حداقل يك عدد تا بي نهايت سفارش دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.