سفارش چاپ پیکسل تبلیغاتی-تهران-نوین گرافیک

چاپ پیکسل فوری:

چاپ پیکسل امروزه به یکی از رایج ترین ابزار برای منتقل کردن شعار یا طرز فکر انسان ها تبدیل شده است.یکی دیگر از روش های جذاب و ارزان و به صرفه جهت تبلیغات برند و کسب و کار شما چاپ پیکسل و ارائه به مخاطبان و مشتریان می باشد. کاربرد پیکسل همانند بج سینه می باشد. 

پیکسل مگنتی

بج سینه فلزی:

بج سینه یا همان پلاک سینه که امروزه در انواع و اندازه های گوناگونی در بازار وجود دارد.بج سینه راهی عالی برای افزودن سطح حرفه ای به یک شرکت است.که راهی عالی برای تبلیغ تجارت شماست.

چاپ پیکسل سوزنی:

چاپ پیکسل تبلیغاتی از بهترین روش های تبلیغاتی می باشد؛ چاپ پیکسل ارزان است.قیمت پیکسل فوری در انواع مختلف  از نظر سایز و تعداد متفاوت می باشد.

چاپ پیکسل جاکلیدی:

از چاپ روی پیکسل جاکلیدی می توان به عنوان جاکلیدی در کنار دسته کلیدها استفاده نمود که شما می توانید لوگو و یا طرح های تبلیغاتی کسب و کارتان را روی آن چاپ نمایید که ابزار تبلیغاتی جذاب و موثری می باشد.پیکسل جاکلیدی جند مدل مختلف تقسیم میشود:پیکسل جاکلیدی یطرفه - پیکسل جاکلیدی دو طرفه - پیکسل جاکلیدی پشت آینه ای -پیکسل جاکلیدی دور طلایی - پیکسل جاکلیدی دور نقره ای .

چاپ پیکسل مگنتی:

از این پیکسل به علت داشتن مگنت در پشت آن روی هر سطح فلزی مانند یخچال میتوان استفاده کرد.

برای سفارش تولید و چاپ پیکسل در شرکت چاپ و تبلیغات نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام - ایتا پیام بگذارید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.