چاپ لیوان ارزان - نوین گرافیک

چاپ پيكسل / چاپ روي اجسام

چاپ لیوان ارزان - نوین گرافیک

چاپ لیوان تبلیغاتی :

اگر قصد تبلیغات برای کسب و کار خود دارید,لیوان تبلیغاتی یکی از ایده‌آل‌ترین گزینه‌هاست.چاپ روی لیوان تبلیغاتی بسیار مقرون‌به‌صرفه است و با بودجه‌ای کم، می‌توانید کالایی را تهیه کنید که برای مخاطب بسیار کاربردی است. 

چاپ ماگ سرامیکی سفید:

چاپ روی لیوان سفید علاوه بر کیفیت بالا و ماندگاری تا سالیان طولانی، امکان سفارشی‌سازی ویژه مراسم شما  را دارد و یک هدیه ارزان قیمت اما ارزشمندخواهد بود.

چاپ لیوان

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی :

در این لیوان دسته و داخل  لیوان رنگی می باشد و در رنگ های قرمز، آبی، سبز، نارنجی و….در بازار موجود می باشد. علاوه بر لیوان دسته و داخل رنگی با دسته ساده ,لیوان دسته و داخل رنگی با دسته قلبی در نوین گرافیک موجود مباشد.

چاپ لیوان حرارتی:

لیوان حرارتی هنگامی سرد است معمولا  مشکی و بدون طرح هستند اما پس از اینکه مایع داغ مانند چای در آن ریخته شود طرح روی آن از پایین به بالا نمایان  و در این حالت ، بسیار جذاب و لاکچری میشوند.سفارش لیوان حرارتی چاپی یکی از ایده های پرطرفدار برای کادو و هدیه به دوستان و آشنایان  می باشد . لیوان حرارتی دارای مدلهای متفاوتی مانند :لیوان حرارتی دسته ساده -لیوان حرارتی دسته قلبی -لیوان حرارتی اکلیلی میباشد.

 

تبلیغات موثری که به توسعه برند و افزایش فعالیت کسب و کار کمک کند،هدایای تبلیغاتی پرطرفدار و جذاب چاپ لیوان تبلیغاتی است شرکت هدایای تبلیغاتی نوین گرافیک  برای خرید لیوان فوری و خدمات چاپ بر روی آن میباشد.برای ثبت سفارش چاپ لیوان با تصاویر دلخواه با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.