چاپ پیکسل فوری توسط اولین مرکز تخصصی تولید و چاپ پیکسل در ایران

سفارش چاپ پیکسل تبلیغاتی:

طراحی و چاپ پیکسل از جمله مشاغل پردرآمدی است که امروزه طرفداران بسیاری دارد.انواع پیکسل از لحاظ نحوه اتصال نیز به پیکسل جا کلیدی،پیکسل مگنتی،پیکسل سوزنی  تقسیم میشوند که هر کدام کاربردی دارند و اکثرا برای طرح های هنری و دلخواه  مورد استفاده قرار میگیرند.

چاپ پیکسل مدارس

چاپ پیکسل سوزنی:

چاپ روی پیکسل سنجاقی لوگوی کسب و کارهای مختلف، تصویر شخصیت‌های محبوب، جملات پرمحتوا و هر چیزی را می‌توان بر روی آن‌ها چاپ کرد. این تنوع سبب شده که این ابزار کوچک قدرت فراوانی در بازاریابی داشته باشد. 

چاپ پیکسل مگنتی:

یکی از دلایلی که باعث شده تا بسیاری از شرکت ها از پیکسل مگنتی استفاده کنند، دوام مناسب و به اصطلاح شیک آن در مقایسه با سایر هدایای تبلیغاتی است. روی هر پیکسل شما میتوانید برند و لوگوی خود را ثبت کنید تا با هر بار چسباندن پیکسل برند شما را مشاهده کنند. 

چاپ پیکسل جاکلیدی :

پیکسل جاسوئیچی یک طرفه و چاپ پیکسل دسته کلیدی دو طرفه  در خدمات چاپ و تبلیغات نوین گرافیک با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب با طرح دلخواه شما چاپ می‌شود.قیمت پیکسل جاکلیدی و زمان آماده‌سازی این محصول به نسبت تیراژ (تعداد) سفارش متغییر می‌باشد.

 طراحی پیکسل تبلیغاتی در اشکال مختلف است. چاپ و تبلیغات نوین گرافیک آماده است که کلیه سفارشات شما را در زمینه پیاده سازی طرح مورد نظر بر روی پیکسل‌های سنجاقی، مگنتی و جاکلیدی را با کمترین نرخ تعرفه، ثبت کند.برای ثبت سفارش چاپ پیکسل فوری با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در تلگرام-ایتا-واتساپ پیام بگذارید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.