پیکسل خام - نوین گرافیک

چاپ پيكسل / چاپ روي اجسام

پیکسل خام - نوین گرافیک

چاپ تولید پیکسل خام به دلیل بهترین قیمت و دست اول بودن تنها در نوین گرافیک ممکن است.نگران تبلیغات در حوزه تجارت و کسب و کار خود نباشید.نوین گرافیک بهنرین هدیه پیکسل تبلیغاتی را برای نام تجاری شما فراهم را انجام میدهد.

پیکسل خام سوزنی:

پیکسل های خام چینی سوزنی شرکت نوین گرافیک دارای سوزن های درجه یک چینی می باشد.منظور از درجه یک بودن پیکسل خام، این است که سوزن ها تیز و یک تکه می باشد.

پیکسل خام جاکلیدی:

پیکسل خام جاکلیدی از دو قسمت تشکیل می شود یک قسمت بخش پلاستیکی که داخل قالب پیکسل گذاشته میشود.که همواره با رنگ سفید عرضه می شود و یک قسمت فلزی در جلوی آن که که کاغذ و طلق بر روی آن قرار می گیرد به وسیله دستگاه پیکسل زن این دو قسمت به فشرده میشوند در نتیجه پیکسل جاکلیدی چاپ میشود.

پیکسل خام مگنتی:

پیکسل خام آهنربایی که رویه‌ای سفید و براق دارد.پیکسل مگنتی خام پنهان 58 خرید و چاپ در سایزهای 44، 50 و 58  یکی از بهترین گزینه‌های تزیینی برای سطوحی مانند یخچال است. این پیکسل‌های خام طراحی رایج دایره‌ای دارد و با استفاده از مگنت یا آهنربا در پشت به‌خوبی روی سطح فلزی مانند یخچال می‌ایستد و ظاهری شکیل به آن می‌بخشد.

مواد خام پیکسل دارای دو ورق فلزی بوده که از طریق پرس دستی یا پانوماتیک قسمت روی و پشت آن به یک دیگر متصل می شود و دارای یک ورقه کاغذ و طلق می باشد که از آن در برابر آسیب به کاغذ جلوگیری می کند. مواد خام پیکسل دارای انواع مختلف سوزنی، مگنت و جاکلیدی در سایز های ۵۸،۴۴ و۳۲ می باشد که بر اساس نوع آن هزینه متفاوتی دارد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.