چاپ جاكليدي طرح دلخواه

چاپ پيكسل / چاپ روي اجسام

چاپ جاكليدي طرح دلخواه

چاپ پيكسل سوزني:

چاپ پيكسل در واقع نوعي بج سينه است . درايران به پيكسل  مشهور است و در خارج از ايران ، به نام button يا همان دكمه آن را مي شناسند .حتي دستگاهي كه پيكسل به وسيله آن توليد مي شود را تحت عنوان دستگاه پيكسل زن مي شناسيم ؛ اين در حالي است كه خارجي ها از آن تحت عنوان دگمه ساز يا button maker ياد مي كنند .پيكسل ها عموماً به شكل پيكسل گرد يا پيكسل دايره اي شناخته شده هستند اما پيكسل هاي مربعي و مستطيلي هم وجود دارند . پيكسل مستطيل و پيكسل مربع ، هرگز به محبوبيت شكل رايج پيكسل دايره نيست .

 چاپ جاكليدي طرح دلخواه

چاپ پيكسل دسته كليدي:

چاپ روي پيكسل دسته كليدي بدليل سادگي و سرعت فوق العاده و ارزاني جايگاه ويژه اي در چاپ هدايا دارد. مزيت ديگر آن، امكان چاپ در تيراژ پايين و حتي يك عدد است.

چاپ روي پيكسل مگنتي:

با چاپ روي پيكسل آهنربايي ميتونين عكس هاي خاطره انگيز خودتون رو بر روي اين پيكس هاي كوچك چاپ كنيد و بر روي درب يخچال و ... نصب كنيد و يادآور خاطرات شيرينتون باشه .يا به عنوان گيفت دندوني , تولد , عروسي و... ثبت سفارش كنيد.

چاپ پيكسل تبليغتي:

چاپ پيكسل تبليغاتي  راحت ترين و ارزان ترين روش تبليغاتي است.اين روش در انتقال يك پيام تبليغاتي كه جنبه تجاري داشته باشد بسيار موثر و عامه پسند تر بوده كه به سرعت نظر مخاطب مورد نظر را جلب خود مي نمايد. پيشنهاد ما براي تبليغ كسب و كارتان چاپ روي پيكسل است!

چاپ پيكسل با عكس دلخواه  يكي از پركاربردترين نوع هداياي تبليغاتي موجود در بازار هستش كه كاربردهاي بسيار گسترده اي در تبليغات شركت ها و استارتاپ ها و مدارس و فروشگاه ها دارد. طراحي وچاپ نوين گرافيك با بالاترين كيفيت ممكن و با كمترين قيمت با طرح دلخواه شما انجام ميدهد.براي ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.