قيمت چاپ ليوان

چاپ پيكسل / چاپ روي اجسام

قيمت چاپ ليوان

چاپ ليوان تبليغاتي:
چاپ روي انواع ليوان يكي از پركاربرد ترين موارد در چاپ براي ظروف است زيرا در هر محيطي قابل استفاده و براي هديه دادن بسيار مناسب است البته در نظر داشته باشيد به هنكام هديه دادن امضا و لگو شما خيلي كوچك در گوشه طرح باشد تا در هنگام استفاده فقط گاهي به چشم بخورد و طرح اصلي مدنظر باشد .مجتمع چاپ نوين گرافيك شرايطي را فراهم اورده تا شما بتوانيد سفارش خود را از يك عدد محصول تا تعداد بالا انجام دهيد .

چاپ روي ليوان
چاپ ليوان دسته و داخل رنگي:
اگر تمايل به چاپ لوگو يا طرح تبليغاتي خود بر روي ليوان را داريد اين پيشنهاد قابل توجهي است زيرا رنگ بدنه ليوان كاملا سفيد بوده و به طرح ان جلوه خاص و نماياني هرچه بيشتر مي دهد همچنين مي توانيد انتخاب رنگ را با توجه به طرح سفارشي برعهده مشاورين با تجربه ما بگذاريد. چاپ روي ليوان دسته رنگي بيشتر براي استفاده كاركنان يك شركت بزرگ از جلوه و زيبايي قابل توجهي برخوردار است .
چاپ و ماگ حرارتي:
چاپ روي ليوان حرارتي و يا  ليوان جادويي از ديگر سري محصولات ماگ پرطرفدار نوين گرافيك مي باشد كه داراي يك ويژگي منحصر به فرد و خاص مي باشد. ويژگي اين ليوان اين است كه بدنه و دسته خارجي اين ليوان در حالت طبيعي مشكي است و هيچ طرحي از روي آن مشخص نيست ولي بعد از ريختن آب جوش ، چاي و يا هر مايع داغي بدنه ليوان تغيير رنگ پيدا مي كند و سفيد مي شود و باعث مي شود كه طرحي كه زير آن چاپ شده نمايان شود.


نوين گرافيك با گسترش و تنوع در هداياي تبليغاتي و بهره‌گيري از دستگاه هاي بروز و پرسنلي مجرب و متعهد و متخصص،براي تحقق اهداف مشتريان خدمات خود را با بهترين ايده ها ارايه مي دهد .09904534705 تماس بگيريد يا در واتساپ پيام بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.