خريد پيكسل ارزان قيمت

چاپ پيكسل / چاپ روي اجسام

خريد پيكسل ارزان قيمت

چاپ روي پيكسل هداياي بسيار زيبايي براي تبليغات محصولات شما هستند.
اين روش چاپ بدليل سادگي و سرعت فوق العاده و ارزاني جايگاه ويژه اي در چاپ هدايا دارد.
چاپ پيكسل تبليغاتي:
چاپ روي پيكسل براي معرفي حرفه وشغل و همچنين در اردوهاي دانشجويي و دانش آموزي واز طرفي در همايشها و سمينارها و نمايشگاههاو... بسيار پركاربرد است.از آنجاييكه ماندگاري آن بسيار بالاست،گزينه بسيار خوبي براي يادمانها و يادگاري و هديه دادن ميباشد.

قيمت چاپ پيكسل
خريد پيكسل:
تصويري كه روي پيكسل‌ها چاپ مي‌شود، تصوير دلخواه مخاطب و مشتري است. يعني اگر قصد خريد پيكسل را داشته باشيد، مي‌توانيد به مجموعه چاپ و طراحي نوين گرافيك سفارش دهيد كه عكس دلخواهتان را روي تعداد مورد نظر پيكسل چاپ كنند.
در حال حاضر يكي از مجموعه‌هاي معتبر و سابقه دار در زمينه سفارش و چاپ پيكسل ، وب سايت نوين گرافيك است. 
انواع پيكسل
پيكسل ها طبق مشخصات مختلف، به انواع متفاوتي دسته بندي و تقسيم مي‌شوند. رايج‌ترين دسته بندي پيكسل ها، نسبت به نوع پشتي آنهاست:

پيكسل سوزني،
پيكسل آهنربايي،
و پيكسل سركليدي.
در حال حاضر پيكسل سوزني يكي از محبوب ترين هداياي تبليغاتي و البته غيرتبليغاتي است كه در اين بازار سفارش داده مي‌شود. علاوه بر دسته بندي اين محصولات نسبت به نوع پشتي، پيكسل ها يك دسته بندي هم بر اساس سايزشان دارند:

پيكسل سايز ۲۵ ميلي‌متري،
پيكسل سايز ۳۲ ميلي‌متري،
پيكسل سايز ۳۷ ميلي‌متري،
پيكسل سايز ۴۴ ميلي‌متري،
پيكسل سايز ۵۸ ميلي‌متري،
و پيكسل سايز ۷۵ ميلي‌متري.
 در حال حاضر در بازار ايران؛ پيكسل فلزي، با قطر 44 ميلي‌متر و از نوع سوزني با چاپ براق هستند. اگر شما هم قصد خريد پيكسل را داريد، پيشنهاد مي‌كنم از همين نوع رايج استفاده كنيد.
 اگر مي‌خواهيد يك ليست دقيق از قيمت چاپ پيكسل را نسبت به تعداد و نوع آنها در اختيار داشته باشيد، پيشنهاد مي‌كنم سراغ اين صفحه نوين گرافيك برويد. 

اگر دوست داريد با كوچكترين وسيله ، بهترين سليقه و عقيده خود را به اطرافيان نشان دهيد، فقط كافي است خلاصه ترين طرحي كه همه خواسته شما را در خود خلاصه مي كند به نوين گرافيك بدهيد، تا روي پيكسل برايتان چاپ كنيم.براي ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگيريد يا در واتساپ پيام بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.