چاپ تيشرت ارزان

چاپ پيكسل / چاپ روي اجسام

چاپ تيشرت ارزان

چاپ لباس:

چاپ سابليميشن (Sublimation) متدي است كه در سال هاي اخير براي چاپ بر روي انواع سطوح، از جمله پارچه و لباس بكار گرفته مي‌شود كه تكنيك آن استفاده از جوهرهاي تصعيدي است.
اساس اين چاپ برگرداندن تصاوير چاپ شده با استفاده از جوهرهاي تصعيدي، تحت فشار و در دماي بالا مي باشد كه ماندگاري فوق العاده بالايي را در چاپ خواهد داشت، چرا كه چاپ به تار و پود پرچه نفوذ كرده و فيكس ميشود. همين امر است كه باعث شده تا اين چاپ در برابر شست و شو بسيار مقاوم باشد و در برابر عوامل محيطي نيز مقاومت قابل توجهي از خود نشان دهد.
كيفيت بسيار بالاي اين چاپ، از محاسني است كه به ندرت ميتوان در ساير تكنيك هاي چاپي مشاهده نمود. سابليميشن اين امكان را ميدهد تا بتوان هر عكس، تصوير و يا طرحي را بر روي اجسام و سطوح مختلفي چاپ نمود.

چاپ تيشرت ارزان
چاپ لباس :
چاپ بر روي لباس يكي از موارد بسيار پركاربرد و همين طور مورد نياز اغلب شركت ها ومجموعه هايي است كه لباس فرم استفاده مي كنندچاپ روي لباس فرم براي بانك ها /آژانس هاي مسافرتي / شركت ها با لوگوي اختصاصي و... مورد استفاده قرار مي گيرد.

چاپ هودي : چاپ عكس روي هودي كه در فصل پاييز بسيار پرطرفدار است ممكن است شما طرح موردنظر خود را پيدا نكنيد نوين گرافيك اين كار را براي شما آسان كرده است  طرح موردنظر خود را براي ما بفرستيد و هودي زيباي خود را تحويل بگيريد. 
چاپ روي تيشرت مشكي:
چاپ تيشرت مشكي پنبه جزو با كيفيت ترين محصولات نوين گرافيك مي باشد ،جنس نخ پنبه به دليل طبيعي بودن آن ضد حساسيت مي باشد و مناسب كساني كه بيماري پوستي دارند مي باشد .دراين نوع تيشرت هيچ گونه مواد پلي استري استفاده نمي شود به همين دليل مي توانيم به صورت طولاني مدت آن را بپوشيم.
چاپ تيشرت فوري:
فرقي نمي كند زن باشيد يا مرد، پير باشيد يا جوان ! تيشرت لباس راحتي است كه حتما به آن نياز خواهيد داشت. چاپ تيشرت جز پرطرفدارترين چاپ هاي دنيا مي باشد.شما مي توايند عكس هنرمند مورد علاقه خود را يا عكس فرزند دلبندتان را چاپ كنيد.طرح هاي مفهومي كه نوع نگرش شما را مي رساند ، فكر هاي فانتزي كه در ذهنتان هست را به نمايش بگذاريد.


چاپ تيشرت رنگي:تيشرتهاي رنگي نوين گرافيك بسيار با كيفيت بوده براي تيشرتهاي تبليغاتي يا چاپ ست تيشرت براي مهماني و...مناسب ميباشد.


آژانس تبليغاتي نوين گرافيك با نوآوري در اين صنعت و بهره‌گيري از جديدترين تجهيزات روز دنيا، قادر است تا اين چاپ را با بالاترين حد كيفي موجود، به اجرا برساند و از آن گذشته، نسبت به اندازه هاي مورد درخواست نيز محدوديتي نداشته باشد. اين مركز نه تنها قابليت آن را دارد كه انواع تصاوير و طرح هاي مد نظر توليدكنندگان را در هر اندازه و با هر تيراژي چاپ كند، بلكه ميتواند با تكيه بر طراحان متخصص خود، جديدترين طرح هاي رايج در بازار را نيز در اين امر در اختيار مشتريان خود قرار دهد.براي ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگيريد يا در واتساپ ثبت سفارش كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.