چاپ ليوان حرارتي

چاپ پيكسل / چاپ روي اجسام

چاپ ليوان حرارتي

چاپ روي ليوان | چاپ ليوان ارزان | چاپ ليوان سراميكي و جادويي:

چاپ ليوان سفيد سراميكي: چاپ روي ليوان بهترين هديه براي مناسبتها مي باشديكي از كاربردهاي ليوان سفيد سابليميشن جهت چاپ عكس هاي شخصي كودكان و بزرگسالان مي باشد كه جلوه بسيار زيبايي به تصاوير مي دهد.

چاپ ليوان
چاپ ليوان تبليغاتي:
يكي ديگر از كاربردهاي چاپ ليوان  چاپ آن جهت هداياي تبليغاتي مي باشد.
چاپ ليوان تبليغاتي و بخصوص چاپ ليوان هاي سراميكي وچاپ ماگ يا حتي ليوان كاغذي يكي از مهمترين و پراستفاده ترين هداياي تبليغاتي به حساب مي آيند كه در طرح و شكل ها و جنس هاي مختلفي به بازار عرضه مي شوند. لذا بسته به همين تفاوت در طرح و جنس نيز داراي روش هاي چاپ متفاوتي نيز هستند.
چاپ بر روي ليوان بويژه نوع ليوان سراميكي علاوه بر اينكه جذابيت بصري فوق العاده اي ايجاد مي كند در صورتي كه داراي طرح و لوگوي تبليغاتي نيز باشد بسيار مي تواند تحت قالب يك نوع هديه تبليغاتي اهداء شده به مشتريان و مخاطبان در توسعه برندينگ و رونق كسب و كارها موفق عمل نمايد


چاپ ليوان حرارتي: ليوان حرارتي وقتي مايعات گرم به داخل ليوان ريخته شود رنگ اوليه و ثابت ليوان تغيير رنگ داده و طرح مورد نظر قابل رويت است.شما  امكان اضافه كردن اسم و يا تاريخ و حتي طرح دلخواه خودتون به ليوان هاي انتخابي را داريد تا به اين وسيله هديه خاطره انگيز و ماندگاري را به اطرافيانتون تقديم كنيد


چاپ روي فنجان:فنجان كه به نيم ماگ نيز معروف هست به دليل حجم كمتر نسبت به ديگر ماگ ها براي مصارف شخصي بسيار مناسب مي باشد. چاپ بر روي اين فنجان ها هم به شكل سفيد سراميكي و هم حرارتي انكان پذير است. چاپ بروي فنجان در نوين گرافيك از تخصص هاي ماست.


آزانس تبليغاتي نوين گرافيك با سال ها تجربه عملي در زمينه توليد انواع هداياي تبليغاتي از جمله توليد انواع ليوان تبليغاتي اعم از ليوان سراميكي و چاپ ليوان حرارتي/چاپ ليوان دسته وداخل رنگي/چاپ ليوان دسته قلبي/چاپ ليوان دسته قلبي وداخل رنگي/چاپ ليوان قاشق دار و … و با تجهيز به جديدترين و مدرن ترين دستگاه هاي چاپ اين نويد را به گواه مشتريان و مخاطبان خود به شما مي دهد كه بهترين و سريع ترين خدمات چاپ را در اين مجموعه دريافت كنيد. ما معتقديم كه جلب اعتماد مشتريان و مخاطبان اتفاقي نيست.براي ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگيريد يا در واتساپ پيام بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.