قيمت و خريد پيكسل خام

چاپ پيكسل / چاپ روي اجسام

قيمت و خريد پيكسل خام

پيكسل خام
پيكسل خام در واقع يك نوع پرطرفدار از بج سينه هستند كه البته درمقايسه با سايز بج ها بسيار راحت تر و ارزانتر ساخته ميشوند و علاوه بر اين بين جوانان دوست داشتني محسوب ميشوند.
پيكسل خام يكي از محصولات تبليغاتي و چاپي موجود در گروه تبليغاتي نوين گرافيك ميباشدكه با كيفيت و شامل انواع پيكسل هاي پشت سوزني و مگنتي فلزي و جاكليدي در ابعاد مختلف به فروش ميرسد.
در بين محصولاتي كه براي چاپ و تبليغات استفاده ميشود شايد پيكسل يكي از ارزانترين محصولاتي باشد كه يافت ميشود. اين محصولات ميتوانند با موضوعات مختلف چاپ شوند مانند پيكسل هاي مذهبي،ورزشي،علمي و .. در زمره موضوعات اين محصول قرار ميگيرند.

انواع قالب پيكسل دستگاه پيكسل
پيكسل خام جاكليدي:
پيكسل جا كليدي يكي از جذاب ترين مدل هاي پيكسل است. جا كليدي اكسسوري است كه تقريبا توسط تمامي افراد مورد استفاده قرار مي گيرد و در طي روز بسيار با آن سروكار داريم. پس اگر عكس مورد علاقه خود را بر روي آن چاپ كنيد هميشه در معرض ديد شما قرار خواهد داشت.
پيكسل خام سوزني:
يكي از مهمترين قطعات مربوط به مواد خام پيكسل، سوزن آن است.سوزن بكار گرفته شده در پيكسل به هيچ وجه نبايد كند باشدكه باعث نخ كش شدن و سوراخ شدن لباس ميشود.

پيكسل خام آهنربايي:
مگنت يا همان پيكسل آهنربايي، داراي قطعه ي قوي آهنرباست كه به صورت مخفي در داخل قطعه تعبيه شده و ظاهر بسيار مناسب و شكيلي دارد، ضمن اينكه در آن از آهنربايي بسيار قوي با قدرت مغناطيسي بالا استفاده شده كه به راحتي از روي يخچال جدا نمي شود و با باز و بسته شدن درب يخچال نمي افتد كه اين بسيار نكته ي مهمي در كاربردي بودن محصول نهايي است.براي مثال از طراحان مجموعهنوين گرافيك بخواهيد در گوشه اي از تصوير نام يا لوگوي شركت را اضافه كند و مگنت را به صورت عمده توليد كرده تا با هديه دادن مگنت به مشتريان خود روشي نو در تبليغات را به كار بنديد. از سوي ديگر چون پيكسل مگنتي مذكور، تنها حاوي نام،لوگوي،شماره تماس و ... مجموعه شما و در واقع تنها حاوي پيام تبليغاتي نيست و مزين به تصويري چون منظره اي زيبا، كاشي كاري سنتي و نقوش اسليمي و يا طرحي فانتزي ست، مورد استفاده و اقبال مشتريان نيز قرار خواهد گرفت و مي توان آسوده خاطر بود كه هميشه نام، شماره تماس و تبليغات مجموعه و يا شركت روي يخچال مخاطبين قرار دارد تا يادآور مراجعه ها و خريدهاي بعدي باشد.
دستگاه پيكسل زن:
دستگاه پيكسل زن كه وظيفه پرچ رويه و پشت پيكسل را برعهده دارد كه داراي  انواع مختلفي است كه همگي اين دستگاهها دستي بود و فرق چنداني با هم ندارند.
انواع دستگاه پيكسل زن: دستگاه پيكسل زن سه پايه /دستگاه پيكسل زن تلنت /دستگاه پيكسل زن چرخشي / دستگاه پيكسل زن ريلي و... 
قالب دستگاه پيكسل زن:
مهترين مسئله در انتخاب دستگاه ها توجه به قالب و نوع حركت آن است.
1. قالب پيچي:قالب هايي كه به صورت پيچي هستند فرايند باز و بسته كردن آنها توسط يك آچر ال انجام ميشود و معمولا به ريل متصل هستند و نوع حركت قالب دراين مدل به صورت ريلي (رفت و برگشتي ) است .
2. قالب مگنتي (آهنربايي):
قالب هايي كه به صورت مگنتي هستند حركت آنها هم ميتوانند به صورت ريلي باشند و هم چرخشي .اين قالب ها توسط دو آهنربا به ريل زيرين متصل شده اند و به راحتي قابل جداسازي هستند .
كاتر دستگاه پيكسل زن:
كاتر دستگاه پيكسل زن كه دو نوع است كاتر ايراني و كاتر چيني كه هر دو براي برش كاغذ پيكسل استفاده ميشو.د.
مركز طراحي و چاپ نوين گرافيك خود را متعهد و مسئول در قبال رضايت مشتريان مواد خام پيكسل خود مي داند. از اين رو ٰتضمين مي كند كه مواد خام پيكسل و يا پيكسل چاپ شده دريافتي از بالاترين كيفيت برخوردار باشد، و در صورت عدم رضايت خريدار از مواد خام پيكسل دريافتي، كالا بدون هيچ قيد و شرطي مرجوع و پس گرفته شود. ضمن اينكه اين اطمينان را به خريدار مي دهد كه بهترين قيمت مواد خام پيكسل وارداتي را ارائه دهد.براي ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگيريد يا در واتساپ پيام بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.