قيمت و خريد چاپ روي ليوان ماگ حرارتي (ليوان جادوئي)

چاپ عكس روي ليوان در انواع سراميكي و حرارتي در سايز هاي متفاوت يكي از پر فروش ترين محصولاتِ چاپ سابليميشن به حساب مي آيد چرا كه با چاپ عكس روي ليوان به آن جلوه و هويت به خصوصي داده مي شود و مي توان آن را به عنوان هديه براي دوستان و عزيزانتان و يا تبليغات براي شركت ها استفاده كرد.

چاپ ليوان

چاپ عكس روي ليوان سفيد سراميكي:
اين مدل چاپ از انواع پر فروش چاپ عكس روي ليوان در كشور ايران مي باشد و از دلايل آن مي توان به كم تر بودن هزينه ماگ اوليه در اين روش، نسبت به ديگر مدل هاي ليوانِ سابليميشن با قابليت چاپ اشاره كرد. چاپ روي ليوان سراميكي بدون محدوديت رنگي بوده و از كيفيت بالايي برخوردار است و رنگ آن در گذر زمان كم نخواهد شد و از بين نخواهد رفت. اين مدل از چاپ بهترين گزينه براي تبليغات شركت ها به شمار مي رود.اين هديه تبليغاتي با ماندگاري بالا مي تواند چندين سال تبليغات برند شما را انجام دهد.
چاپ روي ليوان حرارتي جادويي
چاپ روي ليوان حرارتي يا جادوئي به دليل جذابيت ذاتي، يكي از ليوان هاي پرطرفدار در بازار ايران مي باشد. ليوان جادويي در ابتدا مشكي رنگ بوده و طرحي از روي آن مشخص نيست ولي بعد از آنكه در اين ليوان ها آب جوش و يا چايي داغ ريخته شود سطح ليوان ظرف چند ثانيه سفيد شده و طرح دلخواهتان كه زير آن چاپ شده نمايان مي شود. چاپ ليوان تبليغاتي حرارتي يك هديه ويژه مي تواند باشد براي معرفي ماندگار لوگو و خدمات شما. چاپ روي ليوان جادوئي ) حرارتي ) هيچ گونه محدوديت رنگ ندارد و كليه رنگ هاي شفاف و درخشنده مي شوند.

چاپ روي ليوان دسته رنگي و داخل رنگي:
يكي ديگر از انواع ماگ ها سابليميشن موجود در بازار ، چاپ روي ليوان دسته رنگي و داخل رنگي است. اين ليوان ها مشابه ليوان هاي سفيد سراميكي ست با اين تفاوت كه دسته و داخل آنها در رنگ هاي متنوع موجود مي باشد كه زيبايي دو چنداني به اين ليوان ها مي بخشند. از طرفي چاپ روي ليوان دسته رنگي بسيار براي شركت هاي تجاري كه از رنگ خاصي در طرح و لوگو خود بهره مي برند مناسب مي باشد.

چاپ روي ليوان جادويي | چاپ روي ماگ حرارتي:
ماگ حرارتي كه به آن ليوان جادويي يا ليوان حرارتي نيز مي گويند ، به دليل تغيير رنگ ناشي بدنه رويي آن كه از گرما ناشي مي شود ، نوع جالب و خاصي از انواع چاپ ليوان به شمار مي رود.در حالت عادي بدنه ليوان حرارتي به رنگ مشكي است ، اما به هنگام افزايش دما كه عموما از ريختن مايعي داغ مانند چاي و يا قهوه ناشي مي شود پوشش سياه رنگ محو شده و بدنه اصلي كه سفيد رنگ بوده و  چاپ روي آن انجام مي گردد ، مشخص خواهد شد.
چاپ روي ماگ حرارتي مانند ساير موارد از طريق چاپ سابليميشن كه به صورت ترنسفر حرارتي طرح است انجام مي شود. كه به همين دليل داراي كيفيت چاپ و ماندگاري بالايي است. سفارش ماگ حرارتي با طرح دلخواه با كيفيت بالا و بروي بهترين نوع ازنوين گرافيك در اسرع وقت انجام و به سراسر كشور ارسال مي گردد.

چاپ روي ليوان دسته قلبي حرارتي /چاپ ليوان دسته قلبي داخل و دسته رنگي /چاپ ليوان سه بعدي /چاپ ليوان قاشق دار و...همه اين ليوانها در نوين گرافيك موجود است .
مجتمع چاپ نوين گرافيك حاصل تلاش يك تيم متخصص و علاقه مند است كه سعي مي كند چاپ هاي خود را با نهايت كيفيت به مشتريان ارائه نمايد. ارائه خدمات با كيفيت بالا امضاء بزرگي بر شعار اين مجتمع مي باشد.براي ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگيريد يا در واتساپ پيام بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.