چاپ پيكسل با لوگو اختصاصي 09904534705 تماس بگيريد.

پيكسل در واقع نوعي بج سينه است . پيكسل در ايران به اين نام مشهور است و در خارج از ايران ، به نام button يا همان دكمه آن را مي شناسند .دستگاهي كه پيكسل به وسيله آن توليد مي شود را تحت عنوان پيكسل زن مي شناسيم ؛ اين در حالي است كه خارجي ها از آن تحت عنوان دگمه ساز يا button maker ياد مي كنند .

چاپ پيكسل با لوگو اختصاصي
پيكسل هاي مگنتي و مغناطيسي
اين پيكسل ها را به راحتي ميتوان به در يخچال يا لوازم پر مصرف زد و از ديدن طرح هاي متنوع آنها لذت برد. پيكسل هاي مگنتي به علت خاصيت آهنربايي كه دارند، به راحتي روي سطوح فلزي ميچسبند و دوام بالايي نيز دارند. بيشتر استفاده از پيكسل هاي مغناطيسي، براي زدن روي لوازم خانگي است. شما ميتوانيد با چسبانيدن اين پيكسل ها در محيط خانه، به سادگي فضاي آشپزخانه را تزئين نماييد.
پيكسل هاي جا كليدي
پيكسل هاي جاكليدي با طرح هاي گوناگون و فانتزي، كيفيت و دوام بالا بسيار مناسب براي درخشيدن در كنار كليد هاي شما هستند. اكثرا از اين پيكسل ها براي چاپ طرح هاي انيميشني و كارتوني زيبا استفاده ميشود. شما ميتوانيد با چاپ طرح دلخواه روي اين پيكسل ها، آنها را براي تبليغات به مشتريان / دوستان / خانواده/ سمينارها و... دهيد. سفارش و چاپ پيكسل در انواع طرح ها به هر تعدادي كه سفارش داده شده باشد توسط نوين گرافيك چاپ ميشود.
چاپ روي پيكسل سوزني:
پيكسل سوزني وسيله بسيار زيبا وجذاب براي نصب بر روي لباس و كيف و ...  مورد توجه سليقه ها و سنين مختلف ميباشد.اين وسيله تزييني براي معرفي حرفه وشغل و همچنين در اردوهاي دانشجويي و دانش آموزي واز طرفي در همايشها و سمينارها و نمايشگاهها بسيار پركاربرد است.از آنجاييكه ماندگاري آن بسيار بالاست،گزينه بسيار خوبي براي يادمانها و يادگاري و هديه دادن ميباشد.
چاپ پيكسل ازان:قيمت پيكسل ارزان است . ارزان بودن پيكسل سبب شده است تا گاهي به عنوان پيكسل هواداري در ليست اقلام هواداري جاي بگيرد . با نصب تصوير بازيگران و بازيكنان يا لوگو تيم ها روي سينه ، مي توان تعلق خاطر به گروه يا فردي خاص را ابراز كرد .
سفارش چاپ پيكسل:
سفارش چاپ پيكسل نامحدود است هر چندتا كه بخواهيد از يك عدد تا 100هزارتا در نوين گرافيك ميتوان چاپ كرد كه البته قيمت چاپ پيكسل در تعداد با لا كمتر ميشود.
قيمت دستگاه پيكسل زن:براي مطالعه تحليل كامل تمام دستگاه هاي پيكسل زن حتما  اينجا  را كليك كنيد.
پيكسل خام 

خريد پيكسل عمده 
چاپ و تبليغات نوين گرافيك با سابقه خدماتي طولاني همچون طراحي و چاپ انواع كارت ويزيت ، فاكتور ، تراكت و هداياي تبليغاتي را با قيمت مناسب ارائه ميدهد. لطفا از بخش محصولات ما ديدن فرماييد نوين گرافيك مجهز به آخرين و بروز ترين دستگاه ها چاپ مي باشد و بيشتر امور چاپي در كوتاه ترين زمان ممكن تحويل داده ميشود.براي ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگيريد يا در واتساپ پيام بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.