چاپ روي لباس در هرسايز وتيراژي09904534705تماس بگيريد.

چاپ روي لباس:

يكي از كاربردهاي چاپ بر روي پارچه ، چاپ بر روي لباس مي باشد.امروزه مي توانيد با ايده هاي جديد و دلخواه با رنگ هاي متنوع و مورد علاقه ي خود بر روي پوشش و لباس هاي خود در تمامي جنس ها نظر دهيد و آن را با نظر اختصاصي خود كه  هيچ جاي ديگر پيدا نمي شود با استفاده از امكانات صنعتي چاپ وتبليغات نوين گرافيك انجام داد.

چاپ لباس رنگي

انواع چاپ لباس در نوين گرافيك

• چاپ روي تيشرت

• چاپ مديا روي تي شرت

• چاپ برند روي لباس (چاپ لوگو روي لباس)

• چاپ تيشرت مشكي

• چاپ روي لباس كار

• چاپ لباس ورزشي

• چاپ روي روپوش مدارس

• چاپ لباس كودك

دستگاه سابليميشن چاپ تيشرت و لباس:

يكي از دستگاه‌هايي كه در چند سال اخير به عنوان يك منبع كسب درآمد به محبوبيت بالايي راه يافته، دستگاه چاپ تيشرت است كه در حوزه‌هاي مختلف ورزشي و غير ورزشي كاربرد دارد. توليد تيشرت تبليغاتي يا حتي نوشتن و چاپ اسپانسر بر روي پيراهن تيم‌هاي ورزشي از جمله كاربردهاي دستگاه چاپ روي تيشرت است و به همين دليل شيوه‌هاي كسب درآمد با آن بسيار راحت و متنوع هستند. البته اين فقط يكي از كاربردهاي اين دستگاه‌هاست و مي‌توان آنها را در نقشه‌هاي پيچيده‌تر و متنوع‌تري به كار برد كه كار ما را براي كسب درآمد راحت‌تر مي‌كند. ميتوانيد اين دستگاه را از نوين گرافيك با قيمت خيلس پايين تر از بازار به منظور حمايت از شما مشتري عزيز تهيه كنيد.

نحوه كار دستگاه چاپ روي تيشرت:

 

يك كامپيوتر: شما بايد بر روي كامپيوتر خود يك نرم افزار طراحي داشته باشيد كه به كمك آن طرح اصلي چاپ را آماده كنيد. 

چاپگر يا پرينتر جوهرافشان: اين دستگاه براي چاپ كردن طرح آماده سازي شده در كامپيوتر بر روي كاغذ سابليميشن استفاده مي‌شود.

كاغذ سابليميشن، جوهر سابليميشن و چسب سابليميشن: اين سه قسمت به عنوان ابزارهاي تخصصي براي چاپ بر روي سطوح مختلف هستند و وجود آنها ضروري است.

دستگاه چاپ حرارتي: دستگاه چاپ سابليميشن يا دستگاه چاپ تيشرت ابزاري است كه شما در اينجا مي‌توانيد از آنبراي چاپ روي تيشرت استفاده كنيد.

آموز رايگان چاپ روي لباس در سايت نوين گرافيك موجود است براي نمايش اينجا را كليك كنيد.

 

 نوين گرافيك داراي مجوز رسمي مجوعه اي خلاق، دانش محور و متشكل از افـراد تأثيرگذار است كه قادر به ارائه زنجيره كامل خدمات در حوزه‌هاي تبليغات ,طراحي گرافيك,خدمات چاپ و برندها ، شركت‌ها و سازمان‌ها مختلف است.براي مشاوره تبليغاتي و ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگيريد يا در واتساپ پيام بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.