چاپ روي پيكسل 09904534705 تماس بگيريد.

چاپ پيكسل / چاپ روي اجسام

چاپ روي پيكسل 09904534705 تماس بگيريد.

چاپ پيكسل :

از جمله روش هاي نوين و اثرگذار تبليغات مي توانيم به چاپ پيكسل اشاره كنيم.پيكسل يك صفحه فلزي دايره اي يا مربع شكل است كه طرح چاپ شده بر روي كاغذ و يك لايه طلق شفاف پلاستيكي بر روي آن پرس مي گردد . اين طلق براق علاوه بر زيبايي، مقاومت آن را در برابر پاره شدن ، گرد وخاك و … افزايش ميدهد .چاپ پيكسل تبليغاتي ايده اي موفق براي معرفي كار و فعاليت شماست. در كمپين ها، گروه ها، انجمن ها، همايش ها، شركت ها و حتي مراسم ها و بزرگداشت ها ميتوانيد براي به يادگار ماندن برند ، محصول يا خدمات ويژه كسب و كارتان نسبت به چاپ برروي پيكسل هاي تبليغاتي اقدام كنيد.

 چاپ پيكسل

بمنظور نصب پيكسل در محل هاي مختلف ، پشت آن داراي سنجاق يا آهنربا مي باشد . سنجاق براي نصب بر روي پارچه (لباس،كوسن ،كيف،پرده و ..)و آهن ربا بر روي سطوح آهني (يخچال،پنجره،ويترين فلزي و …) بكار ميرود.
چاپ پيكسل تبليغاتي آهنربايي
 پيكسل هاي آهنربايي (مگنتي) شما ميتوانيد طرح هاي دلخواه خود را به روي اين پيكسل ها بزنيد و بر روي يخچال و هر جاي ديگر كه فلزي است ، بچسبانيد .كاربرد اين مدل پيكسل بيشتر براي عكس هاي شماست و بهترين چيز براي هديه دادن و يا غافلگير كردن كاسني كه دوستشان داريد با عكسشان است .
چاپ پيكسل تبليغاتي سركليدي
چاپ پيكسل دسته كليدي كه مي توانيد طرح هاي تبليغاتي خاص خودتون و طرح هاي مناسبتي را به ما سفارش دهيد تا با بهترين كيفيت براتون چاپ كنيم. و به افرادي هديه بديد تا به صورت سركليدي از آنها استفاده كنند .
پيكسل تبليغاتي سنجاقي
كاربرد اين نوع پيكسل جهت الصاق بر روي لباس و كيف و … است و مصارف آن براي تبليغات برند شما و استفاده هاي شخصي است اين مدل رايج ترين مدل پيكسل است.
مفتخريم كه  همواره با ارائه بهترين كيفيت چاپ اعتماد برترين برند هارا جلب ميكنيم ????

????علي بابا
????اسنپ ، اسنپ فود ، اسنپ باكس و…
????باني مد
????شهرداري تهران
????كيك خونه
????مركز تجاري اپال
????پينكت
????دي مارت
????دانشگاه شريف و…
براي ثبت سفارش و مشاوره چاپ و تبليغات نوين گرافيك  به شماره 09904534705 در واتساب پيام دهيد يا تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.